האם נתניהו יחזור ארצה?

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/58102

האם נתניהו יחזור ארצה בתום חופשתו?

כמה שאלות המתעוררות במקרה שהוא יעדיף להאריךאת חופשתו בארהב, ולמעשה להישאר בחול, וגם כאלה שמתעוררות אם הוא יחזור ארצה בתום חופשתו

שמחה ניר, עוד

בן 82 שנים אנוכי היום (15.6.2021), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

כך זה התחיל: עו”ד שמחה ניר ומלחמתו במסרסים

לחג החירות, פסח התשע”ט: עוז לתמורה – בטרם פורענות!

עו”ד שמחה ניר, שר המשפטים וזכויות האזרח – זה המצע

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

הרקע

האינטרס של נתניהו שלא לחזור

האינטרס של נתניהו לחזור

מה עם המאבטחים?

מה יעשה נתניהו אם יחליט להישאר בגולה?

בנימין נתניהו ואני

לא אופתע

_________________

נא להכיר את ספרי החדש:

Donald J. Netanyahu and Benjamin Trump

למכירה באמזון ובחנויות הספרים המובחרות

_________________

הרקע

ביום 15.8.2021 נחת ראש הממשלה לשעבר, ויור האופוזיציה דהיום, חהכ מר ב’ (“ביבי“) נתניהו, בנמל התעופה של סן פרנסיסקו, בדרכו לאי לאנאי שבהוואי, לחופשה בנחלתו של המיליארדר לארי אליסון, שהינו, למי שלא יודע, עדהתביעה במשפטו של נתניהו, על עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, המתנהל כעת בביהמש המחוזי בירושלים.
על ההתבזות שלו דיברנו במאמר בנימין נתניהו מתבזה בסן פרנסיקו.

היום, 25.8.2021, 10 ימים לאחר נחיתתו בארהב, אין בגוגל שום רמז על כוונתו לחזור ארצה, ובדף הפייסבוק שלו לא רק שאין רמז לחזרתו האפשרית ארצה, אלא אפילו על עצם יציאתו לחופשה הזאת אין שום רמז.

השאלה היא אם הוא אכן יחזור ארצה, למלא את תפקידיו כחבר הכנסת, יור הליכוד, יור האופוזיציה והנאשם מס’ 1 בתפ (מחוזי, ים) 67104-01-20, מדינת ישראל נ’ בנימין בן בנציון נתניהו, ואח’.

שאלה נגררת: מהו הדין אם הוא יחליט שלא לחזור.

האינטרס של נתניהו שלא לחזור

האינטרס העיקרי, אולי היחיד, הוא לחמוק מהמשפט, ומהאפשרות להגיע לכלא, לכמה וכמה שנים.

צריך להביא בחשבון שאם הוא מחליט – ויכול – להישאר בארהב, לפי סע’ 94א’ לחסדפ ההליך המשפטי מותלה, ואפשר לחדשו בכל עת.

צריך להביא בחשבון שבגלל המפגש שלו עם עד התביעה במשפטו הפלילי הוא עשוי, עם נחיתתו בארץ, להיתקל בבקשה למעצר עד תום ההליכים, המנומקת בכך שהוא משבש את ההליכים, ומנסה להשפיע על מי שאמורים להעיד נגדו מטעם התביעה.

עוד צריך להביא בחשבון שמדינת ישראל עשוייה לבקש את הסגרתו – אלא אם יש לו בכיס אישור על מקלט מדיני, שנחתם עי דונאלד טראמפ בעת שזה עדיין שימש כנשיא ארהב (ואם טראמפ לא ביטל אותו אחרי שהגדיר את נתניהו כמי שבגד” בו).

כמובן שהמשכו של המקלט המדיני תלוי ברצונה הטוב של המדינה המעניקה את המקלט (עע ג’וליאן אסאנג’).

האינטרס של נתניהו לחזור

נתניהו זכור כמי שרץ למקלטים כאשר נשמעת אזעקה באמצע אירוע.

הוא יכול לומר שהוא נשמע להוראות המאבטחים שלו, אבל אלה הם הדרג המקצועי, לא הדרג המדיני, אשר לו המילה האחרונה, ובעניין הזה, היחידים שהריעו לו היו הבייס שלו, הביביסטים המצויים, אשר יריעו לו גם אם הוא לא יחזור ארצה.

אבל חוץ מאשר בעיני הביביסטים, הריצה למקלט לא הוסיפה לו עודף של אהדה ציבורית.

אם הוא לא יחזור ארצה, הוא לא יוכל להאשים את המאבטחים, וזה לא יוסיף כבוד למורשת שלו.

אם הוא נשאר בחול, הוא לא יכול להצביע בכנסת, ובמצב של היום כל אצבע יכולה להטות את הכף.

אם הוא מתפטר מהכנסת, הוא מאבד שליטה על הליכוד, אפילו אם הוא ייבחר שוב ושוב כיור המפלגה (מה שבספק), ואפילו אם הוא לא מאבד שליטה על הליכוד – בלי האטרקטיביות האלקטורלית שלו, בלי החיוך השמנוני שלו, הליכוד יכול לאבד עשרה מנדטים, אולי יותר, והשאלה היחידה היא לאן הם יילכו.

מה עם האבטחה?

נניח שנתניהו מחליט להישאר בגולה הדוויה, והשאלה מה יהיה עם האבטחה שלו, וזה מעורר שתי שאלותקצה: האחת – האם הוא רשאי לדרוש שהמדינה תישא בעול אבטחתו, והשאלה השנייה – האם הוא רשאי לוותר על האבטחה הזאת.

ככל שידיעתי מגעת, האישים המאובטחים כיום עי המדינה הם סמלי השלטון” (נשיא המדינה, ראש הממשלה, יו”ר הכנסת, יו”ר האופוזיציה ונשיא בית המשפט העליון), וכן גם שר החוץ ושר הביטחון.

לגבי סמלי השלטון” – האבטחה היא חלק מהמעמד“, ואין לי עם זה כל בעייה (לא בעד, ולא נגד). לגבי האחרים – כנראה שיש צורך ממשי באבטחתם, הן כדי לאפשר להם למלא את תפקידיהם, והן מחשש שחטיפתם, למשל, תאפשר סחטנות וגם חליבהשל מידע מהחטופים.

מהסיבה הזאת, אגב, לא הייתי שותף לפופוליזם שדרש להפסיק את האבטחה לבנו/לבניו/לאשתו של נתניהו, כשהיה ראש הממשלה (כמו גם האבטחה לילדיו של טראמפ, כשהיה בבית הלבן).

תארו לעצמכם שארגוני הטרור חוטפים לו את יאירהיקיר שלו, ודורשים תמורתו שחרור 10,000 מחבלים עם הרבה דם על ידיהם. האם הייתם סומכים על נתניהו – או על כל ראש ממשלה אחר – שלא ייכנע ללחצים כאלה? אולי לגבי שרהל’ה שלו נתניהו יגיד להם שייקחו אותה (ואם הם היו מסרבים, אולי הוא היה מוסיף להם כמה מאות מחבלים – רק כדי שיקחו), אבל כיום, כשהוא נטול כל סמכויות החלטה, לא נראה לי שלמדינה יש אינטרס לאבטח את בני משפחתו, אבל לגבי נתניהו עצמו – למדינה יש אינטרס לאבטח אותו, לפחות כדי למנוע סחיטת מידע ממנו.

אז מהבחינה הזאת נתניהו לא רשאי לוותר על האבטחה, אבל אם המדינה תחליט שאין לה עניין באבטחתו – במחי החלטתממשלה ניתן לבטל את זכותו לאבטחה.

שאלה נוספת היא מהו הדין אם נתניהו לא רוצה את האבטחה, והמארח שלו, המיליארדר לארי אליסון, לא מוכן לתת למאבטחים דריסתרגל בנחלתו (98% משטחו של האי) – עם או בלי התחייבות לאבטח אותו על חשבונו?

אני מעדיף להשאיר את השאלות האלה פתוחות, לפחות כל עוד נתניהו לא הבהיר שאין בכוונתו לחזור ארצה, ודי לי בכך שהעליתי אותן על סדר היום.

מה יעשה נתניהו אם יחליט להישאר בגולה?

מתוך ההנחה – הלגמרילאודאית – שנתניהו לא יחזור ארצה, אני לא יודע אם נתניהו יתפטר מהכנסת, אני מניח ברמת הסתברות גבוהה שהוא לא יתפטר מראשות הליכוד. שאלה נפרדת היא אם הוא יעמיד את עצמו לראשות הליכוד בפריימריז הבאים, ואם הוא אכן יזכה להמשיך ולהנהיג את המפלגה בשלטרחוק.

השאלה היא מה הוא יעשה ממקום שבתו בגולה, וכאן אני חושש שהוא יארגן לנו קפיטול 2.0.

לבנימין נתניהו יש ביקורת על הליכי המשפט נגדו – וזה לגיטימי.

יש לו ביקורת גם על הפרקליטות – אותה הפרקליטות שכל בכיריה מונו על ידי ממשלתוהוא.

יש לו ביקורת גם על מערכת המשפט – אותה מערכת המשפט שהוא הילל ושיבח עד שהיא התחילה לדרוך לו על היבלות הפרטיות שלו.

עד כאן הכל לגיטימי, כי לי עצמי יש ביקורת קשה עוד יותר – גם על השופטים וגם על הפרקליטות, ובמסגרת חופש הביטוי שאני דוגל בו יש מקום גם לדבריאיוולת.

אבל בנימין נתניהו הרשה לעצמו דבר ששום נאשם לא היה מעז לעשות: הפגנת מחאה על המשפט – בתוך בניין בית המשפט, מול הכניסה לאולם בו עתיד להיפתח משפטו, לאחר מכן.

וזה מזכיר לי את אירועי היום המביש ביותר שידעה הדמוקרטיה האמריקאית מאז שקמה – הוא ה-6.1.201, היום בו עתיד היה הקונגרס לתת את האישור הפורמלי הסופי לספירת האלקטורים שסללה את דרכו של ג’ו ביידן אל הבית הלבן.

דונאלד טראמפ, הsore loser, הנשיאעדיין שסוכלה תקוותו להיבחר לכהונה שנייה, העלה את אספסוף נאמניו על בניין הקפיטול, בניסיון לסכל את אישור בחירתו של ביידן – ניסיון של ראש מדינה דמוקרטית לחתור תחת אשיותיה, בדרך לא דמוקרטית.

מה שקרה בהמשך – הכל ידוע.

איך זה קשור לנתניהו? או!

אחרי הפגנתהמחאה בבית המשפט, מה נותר לו לעשות חוץ מאשר להתסיס את הבייס הביביסטי שלו נגד מבקשי נפשו?

הביביסטים המצויים עדיין מאמינים שנעשה לו עוול, שהמימסד רודף אחריו, ורבים מהם נאמנים לקריאת הקרב נתניהו, לעולם לא תצעד לבד!

גם נאמניו של טראמפ – הן בארצו והן בישראל (בה התמיכה בטראמפ חופפת לתמיכה בנתניהו, כמה מפתיע) מאמינים שהבחירות נגנבו ממנו, והם נענו לקריאתו כשהוא קרא להם לעלות על הקפיטול:

Anyone you want, but I think right here, we’re going to walk down to the Capitol, and we’re going to cheer on our brave senators and congressmen and women, and we’re probably not going to be cheering so much for some of them.

Because you’ll never take back our country with weakness. You have to show strength and you have to be strong. We have come to demand that Congress do the right thing and only count the electors who have been lawfully slated, lawfully slated.

And we fight. We fight like hell. And if you don’t fight like hell, you’re not going to have a country anymore.

The Democrats are hopeless, they never vote for anything. Not even one vote. But we’re going to try and give our Republicans, the weak ones because the strong ones don’t need any of our help. We’re going to try and give them the kind of pride and boldness that they need to take back our country.

So let’s walk down Pennsylvania Avenue.

Now, it is up to Congress to confront this egregious assault on our democracy. And after this, we’re going to walk down, and I’ll be there with you, we’re going to walk down, we’re going to walk down.

ואלה רק דגימות אקראי (לא רצופות ולא לפי סדרן בנאום – ההדגשות שלי) מנאום ההסתה שלו – שהצליח להעלות את האספסוף על הקפיטול, אבל כשל בהשלמת המשימה – לבטל את הבחירות, ולהישאר בבית הלבן לנצח.

מה יקרה אם נתניהו יקרא למאמיניו לעלות על ביהמש העליון, על המחוזי, על הכנסת, ועל משרד ראש הממשלה?

אין ספק שביביסטים רבים אכן יישמעו לקריאתו.

מה זה רבים“? כאשר אלפים ורבבות הפגינו מול בלפור כדי שהוא יתפטר, המפגינים שתמכו בו מנו מאות אחדות בלבד, ולכן ניתן להניח שמספר הנענים לקריאתו יהיה, לכל היותר, בתחתית התחום הארבעספרתי, אבל גם מאות אחדות זה לא מעט.

איך ההפגנות האלה – הפגנות נתניהו, לעולם לא תצעד לבד” – תיגמרנה, אי אפשר לדעת, אבל הדוגמה הטראמפיסטית מדליקה לי נורה אדומה.

והנה, טרי מהתנור, ללא ספק מושפע מנאום ההסתה של טראמפ (“you’re not going to have a country anymore”):

בנימין נתניהו ואני

אם נתניהו יעדיף להישאר בגלות, הוא לא המציא שום דבר חדש.

האייטוללה חומייני שהה 15 שנים בגלות צרפת, וחזר לארצו, איראן, בגדול.

גורלו של נלסון מנדלה לא שפר עליו, והוא ישב בכלא 27 שנים, לפני ששוחרר והיה לנשיא דרום אפריקה.

גם אני עצמי נמצא היום בגלות – מאותה הסיבה, ותחת הכותרת כך זה התחיל: עו”ד שמחה ניר ומלחמתו במסרסים תיארתי בפרוטרוט את השתלשלות הדברים מאז שגיליתי כי שופטי ישראל לוקים בחוסר יושר אינטלקטואלי, ועד שראיתי עצמי נאלץ לצאת לגלות, על מנת להמשיך במפעלחיי מתוך החפירות“, בלי שהמימסד המשפטי לא יוכל להתנכל לחירותי, וממילא גם למפעלחיי.

יש כמה הבדלים בין נתניהו לביני:

ראשית – לגבי אין החולק שהמימסד המשפטי רוצה להשתיק אותי, בגלל הביקורת שלי עליו, ואת אוהדיו של נתניהו אני לא צריך לגייס לעזרתי – הם באים לבד, ואילו לגבי נתניהו, ישנה מחלוקת רבה. קראו את אלה:

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (א): חוששני שאין לו הגנה

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ב): מתי כתב אישום “מגלה עבירה”, ומה זה “לכאורה”

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ג): האם המציאו לביבי עבירה חדשה?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ד): שאלה מקדימה לעניין תפירת התיקים

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ה): האם כתב האישום מכיל ראיות שמקומן לא בו

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ו): תפירת תיקים? אולי; אכיפה סלקטיבית? אולי; אבל מה עניין ה”שמאל” לכאן, כאשר את הפרקליטות הזאת ביבי עצמו מינה וטיפח?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ז): הבלדה על שלג העדים

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ח): מה עושה סניגורו של ביבי ברשימת העדים?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ט): תרגיל של איפכא מסתברא

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (י): על החסינות: איך ביבי ירה לעצמו ברגל

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יא): האם יכול ביבי לגרור את בקשת החסינות עד לכנסת הבאה?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יב): נאום תשובה ליצחק זמיר: אתה הוא הציבור!

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יג): יאללה, הולכים לבגץ!

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יד): בעקבות הדיון בבגץ

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (טו): תומכי ביבי, יש לי בשבילכם סוכריה ענקית!

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (טז): ביבי משקר ומטעה

ובמיוחד את המאמר הזה:

ואף על פי כן – נתניהו לקח שוחד!

אשר מתבסס על מה שנתניהו עצמו אמר ולא אמר, על החוק הקיים בארצנו לפחות מאז שנת 1936, ועל ההלכה הפסוקה של ביהמש העליון בתקדים המתאים ככפפה ליד לתיק בו נתניהו מואשם בשוחד, ואנחנו לא יודעים מהן הראיות שבידי התביעה, מהן ההפתעותשבידי הנאשם, ואיך המשפט יסתיים.

שנית – כשאני יצאתי את הארץ לא היה נגדי שום כתב אישום, ואפילו לא חקירה, ואילו כנגד נתניהו כבר מתנהל משפט פלילי על עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ושמיעת הראיות כבר החלה. להשלמת התמונה אזכיר שלאחר יציאתי את הארץ קיבלתי הזמנה להתייצב לחקירה במשטרה, וכמו שכבר ציינתי כאן, השבתי שהטיסה מארה“ב ארצה וחזרה עולה לי לפחות חודשיים–שלושה של קצבת הביטוח הלאומי, שהיא מקור הכנסתי היחיד, ואם הם רוצים שאבוא – שישלחו לי כרטיסי–טיסה, הלוך–חזור.

אז הם לא חזרו אלי. כמה נורא, כמה עצוב.

שלישית – אני, כאמור, לא יצאתי כדי לעשות לביתי“, אלא כדי להשלים את מפעלחיי למען המולדת, דבר שניתן להיעשות מכל פינה בכפר הגלובלי, ואילו לגבי נתניהו – היציאה לגלות עומדת בסתירה למפעלחייו.

אפשר למצוא עוד הבדלים, אבל מבחינת אין לי שום ביקורת עליו על הישארותו בנכר כדי להימלט מהמשפט (אם הוא אכן לא יחזור): הוא מרגיש שנעשה לו עוול, וזכותו לעשות בנכר את מה שאני עושה בנכר.

ייתכן, כמובן, שהוא יודע את האמת, שהוא אכן קיבל שוחד, שהוא נתן תמורתו הטבות שלטוניות, ושבמשפט אין לו שום סיכוי לצאת בזול, אבל אין לי הכלים להיכנס לנפשו של הזולת, בלי לשאול אותו, ולקבל את תשובתו.

לא אופתע

השורה התחתונה: אני לא יודע אם נתניהו יחזור, אם לאו, אבל לא אופתע אם אכן הוא לא יחזור.

_________

נושאים קשורים:

בנימין נתניהו מתבזה בסן פרנסיקו

האם התיק נגד הרמטכ”ל “מתפורר וקורס”?

ביבי נתניהו, אם אתה אדם ישר, ופטריוט אמיתי – אתה טיפש!

על ההצעה האחרונה של נתניהו לבני גנץ – לו הייתי גנץ, איך הייתי אני מגיב עליה?

היהודים והערבים, ישראל והפלשתינאים: אחרי כל השגיאות שנעשו – מה עכשיו?

חיסוניםחיסוניםחיסוניםחיסונים – כמה זה עולה לנו, ומהי כל האמת על הקשרים בין נתניהו לבין פייזר?

רק לא ביבי” זה לא “אג’נדה”, זה בקו”ם

מה זה חקירתראש הממשלה?

ביבי הבוגד בארצו ובידידיו, ומלחמתו בגרעין האיראני

פרשת בנימין נתניהו: על התנערותו של הבגץ מתפקידו וסמכותו

ביבי, למען אמון הציבור – צא לחופשת קורונה

על טראמפ ועל נתניהו: מה צריך ראש מדינה לעשות, כדי שתומכיו יעיפו אותו, למרות כל נקודותהזכות שלו – אם כאלה קיימות?

על הקורונה ועל הסגרים, על הדרג הפוליטי ועל הדרגים המקצועיים, ועל שיקולים זרים ופסולים

בנימין נתניהו מה יקרה אם חזונך האולטימטיבי אכן יתגשם?

ההסכם עם איחוד האמירויות – עדיף מלאכלום, אבל …

על כיבוד הסכמים פוליטיים, ועל העילות וההצדקה להפרתם

ההסכם עם איחוד האמירויות – אובמה היה נותן הרבה יותר, 11 שנים קודם

בנימין נתניהו עושה שימוש מניפולטיבי בעובדותאמת

ואף על פי כן – נתניהו לקח שוחד!

בנימין נתניהו, אולי תפסיק לזיין לנו את השכל?!

מה עניין חזקת החפות לביבי נתניהו? – נאוםתשובה לקשקשנים אשר מדברים “משפטית” בלי לפתוח את ספר החוקים

נאוםתשובה לד”ר ישראל ברניר: על מה בדיוק עומד ראש הממשלה לדין

משפט נתניהו (ב), שלב ההקראה: על צביעותם של השופטים

משפט נתניהו (א), שלב ההקראה: מעולם לא עשו מעטים כל כך שגיאות רבות כל כך, בפרק זמן קצר כל כך

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (א): חוששני שאין לו הגנה

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ב): מתי כתב אישום “מגלה עבירה”, ומה זה “לכאורה”

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ג): האם המציאו לביבי עבירה חדשה?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ד): שאלה מקדימה לעניין תפירת התיקים

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ה): האם כתב האישום מכיל ראיות שמקומן לא בו

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ו): תפירת תיקים? אולי; אכיפה סלקטיבית? אולי; אבל מה עניין ה”שמאל” לכאן, כאשר את הפרקליטות הזאת ביבי עצמו מינה וטיפח?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ז): הבלדה על שלג העדים

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ח): מה עושה סניגורו של ביבי ברשימת העדים?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (ט): תרגיל של איפכא מסתברא

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (י): על החסינות: איך ביבי ירה לעצמו ברגל

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יא): האם יכול ביבי לגרור את בקשת החסינות עד לכנסת הבאה?

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יב): נאום תשובה ליצחק זמיר: אתה הוא הציבור!

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יג): יאללה, הולכים לבגץ!

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (יד): בעקבות הדיון בבגץ

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (טו): תומכי ביבי, יש לי בשבילכם סוכריה ענקית!

בנימין נתניהו, בין אישום למשפט (טז): ביבי משקר ומטעה

מאמרים נוספים בנושא:

שימוע פומבי לראש הממשלה, כן או לא?

על “שוחד בדמות כתבה בעיתון”: נאום–תשובה לאהוד פרלסמן

עוד על טובותהנאהבעבירות השוחד

עוד על עבירות השוחד: האם נחוצה תמורה?

על ההלכה הפסוקה של ביהמ”ש העליון כחלק ממשפט המדינה

עֵ֭ת לַעֲשׂ֣וֹת לַיהֹוָ֑ה הֵ֝פֵ֗רוּ תּוֹרָתֶֽךָ׃ קואליצית ניר 2.0 – עכשיו!

ביבי נתניהו לא מכין שיעוריבית

ביבי נתניהו, כפפה לרגליך: לך לבג”ץ, טען תפירה!

על סמכותו של הבגץ לפזר את הכנסת

איך יכולים שופטי ישראל לאותת לביבי ואוהדיו שהם לא בכיס הקטן שלו?

על פסק הדין בעתירות נגד מינויו של נתניהו כראש הממשלה ונגד ההסכם הקואליציוני

על הדיון בעתירות נגד מינויו של נתניהו כראש הממשלה ונגד ההסכם הקואליציוני – לקחי היום הראשון

על משפטו הפלילי של בנימין נתניהו – נאוםתשובה ושאלות לתומכיביבי

בג”ץ ביבי – מבחנו הקשה ביותר של בית המשפט העליון, מאז פרוץ המדינה

קשה, קשה, מלאכתו של פרשן החוק

ממשלת שני הבנימינים, הטרגדיה השקספירית בשער

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

דוקודרמה: זרוק אותו לאיראנים – איך נפטרנו מאשר גרוניס

2 תגובות על “האם נתניהו יחזור ארצה?”

  1. דוד הגיב:

    אני אדם דתי, אני באמת לא מבין את העדר שהולך אחרי נתניהו – מדהים !!!
    הם לא רואים את החורבן שנתניהו הביא על המדינה !!!

    לא הספיר להם – שהפשיעה יותר מפי 10 !!
    לא הספיק להם – שהפרוטקשיין יותר מ 10 !!
    לא הספיק להם – הפקרת אדמות המדינה בנגב, שאפילו צה”ל ביטל אימונים בגלל הטרור בנגב!!!
    לא הספיק להם – מחירי הדירות שעלו יותר מכפול ב 130% כאשר האינפלציה הייתה רק 21% !!! וכל זה קורה לראש ממשלה ששולט על 93% מהקרקע במדינה !!!

    מדינה ש 53% מהאזרחים לא יכולים לממן הוצאה חד פעמית של 10,000 ש”ח !!!

    צפו והאזינו לשר בכיר בליכוד , מה שנתניהו משאיר לילדים שלכן
    https://youtu.be/fch6vH-B86s

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר