לא לשכוח את יוסף אלרון המושחת, שופט ביהמ”ש העליון (עדיין)!

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/55023

קנה בשוחד את קידומו לביהמ”ש העליון

פרשת השוחד שהעלתה את השופט אלרון לביהמש העליון, על גבם של אלפי מתמחים דפוקים, היא היהלוםשבכתר בפרשת אפי נוה *** האם רשויות החוק תספקנה בדגי (ולמען הדיוק – בדגות) הרקק, ותחפינה על השחיתות העליונה?

שמחה ניר, עוד

איילת שקד, סיכום ביניים: כושלת, מושחתת, טיפשה, חסרת בושה – ולוקה בכושר השיפוט

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

איילת שקד – איילת הכושלת – רק לא במשרד המשפטים!

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

בן 79 שנים אנוכי היום (15.6.2018), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

יש גונגל טוטאלי בבתי המשפט. תעשו הכול כדי לא להגיע אליהם

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

הרקע

כאשר פרשת אפרים נוה (אפי נוה, בשביל מנועי החיפוש)התחילה להכות גלים בציבור (אבל עדיין חסתה בצל צו איסור פרסום) פרסמתי את הניחוש שלי תחת הכותרת מהי הפרשה העלומה (בינתיים) המסעירה את מערכת המשפט? – זה הניחוש שלי.

הבסיס לניחוש הזה היה תלונתי מיום 14.2.2018 ליוהמ”ש ופרקליט המדינה על קומבינת השוחד במסגרתה השופט יוסף אלרון הוריד פלאים את שיעור העוברים את מבחני ההסמכה לקבלה למקצוע עריכת הדין, אותה פרסמתי ביום 7.5.2018, תחת הכותרת השופט יוסף אלרון וראש לשכת עורכי הדין, אפרים נוה – מושחתים, מקומם בכלא!

בינתיים מתפרסמים, בהדרגה פרטים על קידום לשפיטה דרך המיטה: אפרים אפי נוה שכב עם מועמדת לשפיטה, והיא אכן זכתה במינוי; אפרים אפי נוה שכב עם אשתו של שופט בימש השלום כדי לקדם את בעלה לביהמש המחוזי – אבל זה (עדיין?) לא הסתייע.

לא שאני מזלזל בחומרת הדבר, וגם אם אין כאן שוחד (לאמור שכבי אתי ואסדר לך קידום), בוודאי שיש כאן הפרת אמונים בכך שהוא פעל לטובת חברותיו האינטימיות בלי לגלות את הדבר לחבריו בוולב”ש (הוועדה לבחירת שופטים), על חשבון מועמדים/ות אחרים/ות, ועל חשבון הציבור, אשר זכאי לשופטים הטובים ביותר.

אבל פרשת השוחד של השופט יוסף אלרון וראש לשכת עורכי הדין, אפרים נוה היא חמורה בהרבה:

ראשית – מדובר בעוול שנעשה לאלפי מתמחים בעריכת דין שהוכשלו בזדון, שוב ושוב;

שנית – לא הרי מינוי מושחת לבימש השלום שאת פירותהבאושים שלו ניתן לפעמים לתקן בערעור, כהרי מינוי מושחת לביהמש העליון, אשר יכול, לפחות במקרים מאוזנים, לפסוק הלכה שתקבע לנו בכייהלדורות.

ושלישית – איילת הכושלת, יור הוולבש, יכולה שלא לדעת עם מי אפרים נוה שכב, או לא שכב, אבל אין מצב שהיא לא ידעה מדוע אפרים עומד על כך שאם אלרון לא ייבחר – אף אחד לא ייבחר“.

אפשר, עם קצת מאמץ שכלי מעבר למה שאני נחונתי בו, למצוא עוד כמהוכמה הבדלים של מקלוחומר, אבל גם המעט הזה די בו כדי להעמיד את פרשת אלרוןנוה בראש הנושאים הנחקרים עכשיו במה שקרוי פרשת אפי נוה.

באחד עשר החודשים שעברו מאז תלונתי מיום 14.2.2018 ליוהמ”ש ופרקליט המדינה על קומבינת השוחד אלרוןנוה ועד לפרוץ הפרשה הנוכחית, חיכיתי עד בוש לתשובה מאת היוהמש ו/או פרקליט המדינה.

גם תלונתי לנציב תלונות הציבור על מערך התביעה ומייצגי המדינה, השופטבדימוס דוד רוזן, לא הועילה, והתשובה שקיבלתי הייתה תמוהה ומיתממת: הוא לא מוסמך לדון בתלונות לפי חוק לשכת עורכי הדין“.

בתגובה לתשובה הזאת חזרתי אליו והבהרתי שהתלונה שלי אינה על עבירות משמעת, אלא על כך שהאדונים הנל לא ענו לי, כמתחייב מכוח החוק, ועל כך נעניתי בשם רוזן כי אם כך הדבר, הם יחדשו את בירור תלונתי.

ומאז – קול דממה עבה, והשתיקה הזאת הבהירה לי שיש כאן חיפוי על השחיתות העליונה“.

לפי הדיעה הרווחת כיום, פרשת נוה החדשה לא התפוצצה עכשיו במקרה.

לפי הדיעה הזאת פרקליט המדינה, שי ניצן, מחזיק אצלו חומרים מפלילים לעתמצוא, ו”עת המצוא” באה אחרי שנוה תקף את ניצן בעקבות פרשת הברחת הגבול של נוה, יחד עם חברתו, בר כץ. נוה אמר בראיון כי ניצן מתנכל לו בגלל שהוא, נוה, מתנגד לקידומו של ניצן לביהמש העליון.

כיוון שאין לי מידע משלי, אני יכול לומר שזה נשמע הגיוני מאוד.

אם הדברים נכונים, הגיוני עוד יותר שהוא ישלוף ממגירתו גם את תלונתי מלפני שנה כנגד אלרוןנוה, שהיא דג שמןלעומת כל האחרות, שהן דגירקק לעומתה, ועל סמך ההגיוני עוד יותרהזה פרסמתי, כאמור, את המאמר מהי הפרשה העלומה (בינתיים) המסעירה את מערכת המשפט? – זה הניחוש שלי.

נשאלת השאלה מה תהיה המסקנה אם פרשת אפרים נוה תסתיים בלי טיפול בשחיתות העליונה.

ותשובתי היא אחת: זאת תהייה השחיתות החמורה ביותר שהייתה במדינת ישראל, ולא יהיה מנוס מלפרק כליל את מערכות החוק – האכיפה והשפיטה – ולבנות אותן מחדש.

ובקשתי מקוראי הדברים האלה, למקרה שכך יהיה: אל תתנו לנושא הזה להישכח, ואל תשאירו אותי לבד במערכה הזאת – אני לא מסוכל לשאת כל המשא הזה לבדי, על כתפי הדלות.

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר