עו”ד לירז בן עזרא משקרת בבית משפט, ודופקת את לקוחתה

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/56712

גם אופה?

הדלפה

בן 80 שנה אנוכי היום (15.6.2019), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

כך זה התחיל: עו”ד שמחה ניר ומלחמתו במסרסים

לחג החירות, פסח התשע”ט: עוז לתמורה – בטרם פורענות!

עו”ד שמחה ניר, שר המשפטים וזכויות האזרח – זה המצע

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

הדיווח השקרי להוצלפ

ניהול הליכי הוצלפ מתחיל, כידוע, במסירת אזהרהלחייב, שעליו לשלם כךוכך, או לעשות כךוכך, על פי פסקדין, או על פי שטר, וכו‘.

חברת כאל, מיוצגת עי עוד לירז בן עזרא, פתחה תיק הוצלפ נגד חייבת פלונית, האזהרה נמסרהבכתובת פיקטיבית כלשהי, אבל עוד לירז מסרה ללשכת ההוצלפ דיווח כוזב ביודעין, כאילו האזהרה אכן נמסרה כדין.

בהמשך הטילה כאל עיקול על נכס של החייבת, וכיוון שהטלת עיקול שלא כדין מהווה לשון הרע, הגישה החייבת תביעת לשון הרע כנגד משרד עוהד של לירז וכנגד הלקוחה שלה, חברת כאל.

זהו סיפור על שקרים לבית המשפט, עי חברת כאל באמצעות עורכת דינה, לירז בן עזרא, תוך ציטוטיםשקריים מפרוטוקולים, דיווחים כוזבים לבית המשפט, ועוד.

ציטוטיםשקריים, דיווחים כוזבים לבית המשפט

המשרד העמיד להגנתו את עוד לירז עצמה.

חברת כאל העמידה להגנתה את עוד שמואל גרינפלד, שעובד אצלה (באופן מפתיע הוא עדיין עובד אצלה גם אחרי התפקוד שלו בתיק הזה, בו נדון להלן).

כל מה שעוד לירז או עוד גרינפלד היו צריכים לעשות כדי להפטר מהתביעה הזו היה לדרוש שהתובעת, היא החייבת שלא משלמת את החוב בתיק ההוצלפ הנל, תפקיד ערובה כדי להבטיח, שתשלם את ההוצאות בתיק אם תפסיד, זאת בהתאם לתקנה 519 בתקסדא.

אם הם היו עושים כן, היה סיכוי סביר שהתביעה נגדם הייתה נופלת כבר בהתחלה, כי לתובעת לא היה כסף להפקיד את הערובה – אבל עוד לירז ועוד שמואל גרינפלד לא עשו את הדבר האלמנטארי הזה, כי זה אשכרה דרש מהם להפעיל את המוח, במקום המריחה המקצועית שהם בצעו לאורך כל הדרך.

בנוסף עוד גרינפלד, עדיין יכול היה להוציא מהבוץ את המעסיקה שלו, כאל, אם היה שולח למשרד עורכי הדין הודעת צד גואומר להם: אני שולח לכם הודעת צד ג‘, שתחזירו לנו כל שקל שנחוייב בו בגלל הפשלה שלכם. אנחנו משלמים לכם כדי שתגבו עבורנו חובות ולא כדי שתיצרו לנו כאלה ובמילים אחרות, שיקרתם ללשכת ההוצלפ, תאכלו אותה“.

הודעה לצד גנועדה לאפשר לנתבע לגלגל את האחריות לגורם אחר.

כך, למשל, אם נתקעת בתאונתשרשרת, והנהג שלפניך תובע אותך על שפגעת בו מאחור, אתה יכול להגיש הודעת צד גנגד הנהג שפגע בך מאחור, ובכך דחף אותך אל אחוריו של הרכב שלפניך, רכבו של התובע אותך. הודעה לצד גבאה לחסוך התדיינות נפרדת בינך לבין אותו צד שלישי.

אבל עוד גרינפלד לא עשה אפילו את המינימום הזה, ובמקום זה הוא גיבה את משרד עוהד והיה מוכן לתת לכאל, שולחתומעסיקתו, לשלם על הטעות של המשרד – מן הסתם כאות תודה על כך שכבר 7 שנים הם לא מצליחים לגבות לה כלום בתיק הזה.

הגדילה לעשות עוד לירז, כאשר, בתור מייצגת המשרד, הגישה לבית המשפט בקשה למחוק את המשרד, שולחה, מרשימת הנתבעים, לפתור אותו מהאחריות לאירוע, ולהמשיך לנהל אותה רק נגד כאל, וזאת בטענת חוסר יריבות משפטית“, משום שרק כאל הייתה הזוכה בתיק ההוצלפ, והם רק ייצגו אותה. הטענה הזאת היא חסרתשחר, מבחינה משפטית, משום שהיא פוטרת עורכי דין מאחריות לנזקים שהם גרמו ללקוחותיהם.

יופי של לויאליות לירז: בהתחלה את עושה ללקוח פשלה ואחר כך את רוצה להשאיר אותו להתמודד לבד עם הנזק שגרמת לו, ועוד בייצוגו של עוד כמו גרינפלד, שעושה טעויות על ימין ועל שמאל.

כך, למשל, בסע‘ 13 בכתב ההגנה הוא טען שהחיובים של התובעת מחוללים פעם אחר פעם ומוחזרים מסיבת אין כיסוי מספיק“, ובסע‘ 20 בכתב ההגנה כתב שהחל מחודש אוגוסט סיבת החזרי החיוב הייתה ביטול הרשאה“, אלא שלפי נספח ג‘, שהוא עצמו צרף לכתב ההגנה, ניתן לראות כי רק מחודש אוגוסט היו בכלל החזרי חיוב.

ושיהיה ברור: אנחנו לא חושדים בגרינפלד שהוא לא ישר, אנחנו רק חושבים שהוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. עד כמה הוא לא הכי מבריק? הוא ביקש, ב– 9.12.18, להגיש סיכומים בתיק עוד לפני שבכלל הסתיימו ההוכחות, כאשר כל אדם, גם לא משפטן, יודע כי שלב הסיכומים בא אחרי שלב ההוכחות.

ויודגש: גרינפלד עשה את זה לא בגלל שהוא רמאי, אלא בגלל שהוא לא המגבון הכי לח בחפיסה – וזאת בניגוד לעוד לירז בן עזרא שהיא גם וגם.

עד כמה עוד לירז לא ישרה?? היא הקריאהלביהמש, “החלטהלגבי הגשות בתיק, תוך שהיא משנה את תקופת 30 הימים שביהמש הקציב להגשת תצהירי התביעה, לפרק זמן של– 7 ימים, כפי שניתן לראות כאן:

ולהלן ההחלטה שהשופטת באמת נתנה, השונה להפליא מההחלטה שלירז ציטטה“:

וזה עוד אחרי שבתאריך 22.4.18 לירז התלוננה בפני ביהמש שתצהיר העדות של התובעת, הגיע אליה לא חתום:

לירז לא צרפה תצהיר לאימות טענותיה, אולי בגלל שהיא שיקרה בבוטות והתצהיר, שנשלח לה היה דווקא חתום גם חתום. כפי שניתן לראות כאן:

(מצב גם צילום מסך, המורה כי התצהיר הזה לקוח מתכתובת בין התובעת לבין לירז):

ואם זה לא מספיק, אז בדיון הראשון שהתקיים בתיק, לירז הצהירה, שהתובעת לא פנתה למשרדה לידע שמסירת האזהרה לא בוצעה לה:

חבל רק שהיא בעצמה צרפה כנספח 5 בכתב ההגנה שלה, תיעוד של החייבת מעדכנת פקידה במשרד שהאזהרה בתיק ההוצלפ לא נמסרה לה:

הבנתם???? לא רק שבן עזרא ברוב חוכמתה צרפה, מיוזמתה, ראיה נגד עצמה, על איך המשרד שלה מקבל התראה ומתעלם ממנה, אלא שאחרי שצרפה את הראיה, מיד גם הכחישה אותה. ואגב: מהפניה ניתן ללמוד שהתובעת עצמה, החייבת בתיק ההוצלפ, הייתה הוגנת ולפני הגשת התביעה, פנתה למשרד של לירז ונתנה להם הזדמנות לתקן את המעוות, את הכתובת השגוייה, אבל הם היו אלה שאמרו לה ללכת להליך המשפטי.

איזה נימוק נתנו לכך? הם לא נתנו שום נימוק.

גם לא מן הנמנע שהם בסך הכל רצו להרוויח עוד הוצאותמכאל – יש עוד כאלה שמסבכים עניינים (כולל של לקוחותיהם) רק כדי להרוויח הוצאות“: בין אם הלקוח זוכה, בין אם הוא מפסיד – בכל מקרה הם המרוויחים.

ואולי לפקידה ששלחה את החייבת לדרכה פשוט לא היה חשק להתייחס אליה, אז היא נפנפהאותה בלומר לה תלכי עם זה לביהמש“, שזה דרך לומר, אנחנו לא שמיםעליך.

ישנם גם עורכי דין כאלה, שמראש ממדרים את עצמם: אם הלקוח שלהם, או הצד שכנגד, מצלצל ומבקש לדבר אם העוד, הפקידה שואלת מה מספר התיק“, ואחר כך כמה אתה רוצה לשלם“, ועם העוד לא ייתנו לו לדבר.

בשביל מה יש עורכידין במשרדים כאלה? כדי לגרוף כסף, בזכות הרישיון שלהם, כאשר כל עבודת המשרד מנוהלת עי הפקידות.

עו”ד לירז, עליזה ומחייכת, בטח הצליחה לרמות עוד שופט

העדר גביה וחוסר נכונות לפשרה בתיק

והיכן הדברים עומדים כרגע? בדיוק באותו מקום, שהם עומדים בו כבר 7 שנים. לירז לא מצליחה לגבות בתיק ההוצלפ ולו שקל, ורק גורמת עוד ועוד הוצאות לחברת כאל, אותה היא מייצגת.

בינתיים, חוץ מההליך הקודם, התנהל בין הצדדים עוד הליך, עקב מסירה לא נכונה של משרדה של לירז בכתובת של האם וללא ספק גם עבור ההליך הזה המשרד חייב את כאל בשכר טרחה – וזה פאקןתיק הוצלפ שנמסר למשרד בשביל לגבות בו חוב של 11,000 שח: לא די בכך שהם לא גבו, זה גם הפך להיות מכבש הוצאות לכאל.

האם מישהו שם בכאל עוקב בכלל אחרי מה שקורה????

זה לא היה ככ אבסורדי אלמלא, למרות כל כישלונות הגביה שלה, לירז עדיין מסרבת בתוקף להסדר בתיק. היא פגועה מכל ההליכים והכריזה שלא תתפשר על שקל פחות מהחוב כולו, אז בינתיים היא ממשיכה לא להביא בו שקל, אבל זה לא ממש אכפת לה, אותה מעניין עכשוו רק משחק ניפוח השרירים שלה ולעזאזל האינטרס של הלקוח.

באמת למה שיהיה אכפת לה? כל פעם שמתקשרים למחלקת הגביה בכ.א.ל ומנסים להגיע להסדר ישיר איתם, הפקידות שם בכלל לא מעוניינות לשמוע ומעבירות את הפניה, כמו באוטומט שוב למשרד של לירז, שלא מצליח להשיג בו כלום חוץ מעוד הוצאות לכאל ו-so it goes.

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

דוקודרמה: זרוק אותו לאיראנים – איך נפטרנו מאשר גרוניס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר