די לסיסמאות סרק בשירות האויב (ג) עלה זית על ערוות שנאת ישראל

די לסיסמאות סרק בשירות האויב (ג) עלה זית על ערוות שנאת ישראל

חנה אייזנמן
19.07.2011 05:33
די לסיסמאות סרק בשירות האויב  (ג) עלה זית על ערוות שנאת ישראל


… ראיתי את העזים האלה, מלוות על ידי לבושת שחורים, כשהן מטפסות על עצי זית צעירים וזוללות בכל פה. איש מאנשי הקבוץ לא הגיע לסלק לכל הרוחות את המשחיתה מצור-באהר. או, לא ידעו (נגיד), או ידעו, שאם יעשו מזה עסק, יבואו האפוטרופסים של השודדים, מלווים במצלמות, להוכיח קבל עולם, כמה ה”פלשתינאים” נרדפים על ידי היהודים.



ב”ה

 

“אי אהבת הגויים לאדם מישראל הרי היא חיובית לגבי אלה היהודים המתכחשים לעצמם, ליהודים חנפים, מתרפסים, נכנעים, ומחקים את שכניהם בכל דבר… מתחת הכרתם לא יאהבו הגויים את עניי הרוח, את הדלים שאינם יכולים לתת. היהודים אשר נתנו לעולם כולו, היו יהודים נאמנים, יהודים שלמים, בתוך עמם היו חיים, העשירוהו והעשירו באותה שעה את העולם כולו. אי אהבתם של הגויים ליהודים מתבטלים בפניהם, היא טבעית ומובנת לכל בעל הרגשה: ‘אלה, היהודונים, אם בגדו באלו-היהם, בעמם, באביהם ובאמם – יבגדו גם בנו…” (יצחק כצנלסון, הי”ד, “פנקס ויטל”, 24.7.1943).

 

 

די לסיסמאות סרק בשירות האויב  (ג) עלה זית על ערוות שנאת ישראל


                                                          די לסיסמאות סרק בשירות האויב  (ג) עלה הזית מפלטו של הנבל 

                                                     השמן שאנו קונים בבית הבד של אחיה, באיזור התעשיה – שילה 


יהודי שואל, האם מותר להשחית עץ פרי, כדי לאפשר את הגדלת הדירה

 

 

בדרך האזנו לפינת ההלכה של הרב איידלס, שליט”א, ברדיו קול חי.

 

בפתח התכנית מקדים הרב מדבריו, ואז מגיע תורם של המאזינים לשאול את שאלותיהם ולקבל תשובות כהלכה, בנעימות ובסבלנות רבה. עם סיום התכנית התייחס הרב בקצרה, לשאלה שהגיע במיסרון, והבטיח להרחיב בענין בתכניתו הבאה. משום חשיבותה של השאלה, נתן הרב תשובה ראשונית ועקרונית.

 

יהודי שואל, האם מותר להשחית עץ פרי, כדי לאפשר את הגדלת הדירה. התשובה בקיצור – לא. כשהצורך גדול, מותר לעקור את העץ, בתנאי שיישתל במקום אחר. והדברים ידועים לכל בעל גירסא דינקותא יהודית. אשר, על כן, מתנחלים אינם עוקרים עצי פרי!!!! להיפך, הם נוטעים אותם, הם בונים את בתיהם, איש תחת גפנו ואיש תחת תאנתו, לצד החממות. ואז עולה עליהם כילק עמלק מזרע ישראל ועוקר, משמיד, הורס ומחריב. עוקרים התישבות מן השורש. ואם לא די בעצם ההנאה שבעקירת יהודים, תחביב שאין כמוהו להנאה, הם מתוגמלים על ידי שונאי ישראל מחוץ. זהו ציבור ייחודי – נושאי דגל ה”עמלים”, פטורים מכל עמל כדי להשתכר את לחמם, הם מקבלים אותו בתוספת קוויאר, HAM ANDEGGES, כדי שיהיו פנויים לעסוק בתחביבם – רדיפת יהודים. לא בכדי נשבעים הם בשם ה”קהיליה הבינלאומית” החסודה, הלוא, אין כמוה נדיבה ל”יהודים….”

 

השחתת עצי הפרי מעידה אף היא, כי מדובר במוטאציה של העם היהודי. הם מוכנים, גם למען פרובוקציה שיקרית ומרושעת, לעקור עצי פרי (האמת היא שהם מסתפקים בגדימתם, כי, עקירת עץ זית, זו משימה כמעט בלתי אפשרית). וכבר נתפס “על חם” הנבל, יואל מרשק,  כשהוא יוצא מכרם זיתים ובידו משור.

 

אני, במו עיני ראיתי, בשומרון, בין עלי-זהב לכביש חוצה שומרון, ערביות וילדיהן יוצאים מכרם הזיתים נושאים ענפי זית להסקה…. ולצלם עצי זית גזומים זו לא בעיה גדולה, שהרי, לאחר כל עונת מסיק גוזמים את העצים, כדי לחזק את העץ ולהגדיל את תנובתו בעונה הבאה. ובסופו של דבר ואחרי הכל, המשחיתים את העצים ללא הבחנה, אלו הם השמאל ועושי דברם ה”מדוכאים עלי אדמות”. זו האמת, כל האמת, אך ורק האמת.

 

הזית בארץ ישראל סבל רבות מן העזים השחורות שהעלו עליו אבות המדבר במשך שנות גלותם בארץ ישראל. באחת הקפיצות שלנו לרמת-רחל לראות את העתיקות המדהימות (בית ראשון) ולעלות על מוצב-הפעמון, החולש על שכונתנו – חומת-שמואל, וגם צופה אל ההרודיון, ראיתי את העזים האלה, מלוות על ידי לבושת שחורים, כשהן מטפסות על עצי זית צעירים. איש מאנשי הקבוץ לא הגיע לסלק לכל הרוחות את המשחיתה מצור-באהר. או, לא ידעו (נגיד), או ידעו, שאם יעשו מזה עסק, יבואו האפוטרופסים של השודדים, מלווים במצלמות, להוכיח קבל עולם, כמה ה”פלשתינאים” נרדפים על ידי היהודים.

 

עוד הזכיר הרב, כי דווקא, בעת במלחמה, הצטוו בני ישראל שלא להשתמש בעצי פרי לבניית דייק. למה דווקא? כי בעת סערת מלחמה, אין דעת החיילים נתונה לכל מיני דקדוקי עניות, מלחמה היא דבר אכזרי ומסוכן, ודווקא אז, בשעה שכל עם אחר משחית כל דבר הניצב בדרכו, נזהרים היהודים שלא להשחית עצי פרי. תלי תלים של הלכות נערמו והלכו ביהדות, אשר לענין אילנות פרי, בכלל, ולעניין הפירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל, בפרט.

 

יהודים, אינם משחיתים עצי פרי, את זאת עושה רק הערב-רב = שמאל!

 

במקרים מיוחדים, בתקופתנו, כאשר עצי הזית משמשים מחסה למרצחים, מבצע צה”ל “חישוף” בשטח, ומקצץ בעצי הפרי. רשעי השמאל אוהבים תמיד להזכיר לנו את סמל השלום, עלה הדית, שדווקא בו משתמשים המתנחלים לעשות מלחמה ולחרחר שנאה…. עלילה כזו מעידה על מעליליה –  מחרחרי שנאה מקרב לב שחור, ואשר למלחמות, רק חרשים, שוטים וקטנים אינם מודעים לעובדה הניצחת שאת המלחמות מביאה עלינו מדיניות ה”שלום” של גדולי שונאינו, השמאל היהודי.

 

ובמה דברים אמורים? בקיש קיש קריא של ענבל בר-און, ויסלחו לי הקוראים, על עירטול חוזר של מערומי השנאה המכוערים של ה”עתונאית” האינפנטילית:

 

 הכותבת מקיימת חוגי בית לשיווק מגוון מוצרי התנחלויות: שקיות אשפה ריחניות, אבזרי מין ששימשו את בני ישראל באוהלים, שמלות ילדי פרחים לנשות מתנחלים כדי להשלים את התמונה האורווליסטית, שביסים עם תדפיסים של גיבורי מהפכה ערביים, מוצרי טיפוח טבעיים מעצי זית עקורים למירוק המצפון, טריקים לעצבון אנשי “שלום עכשיו” שבאים להתנחלויות, מכשיר רנטגן שדרכו אפשר לראות ל”נשות ווטש” דרך השמלות, ולבדוק אם הן באמת נשים ובאמת יהודיות, מפיות ניר רקומות לניגוב הפה אחרי שיורקים כשסמולנים מגיעים לשטח, מילון עברי-אנגלי כדי לקלל את אובמה ה”כושי” כשבאות טלווזיות זרות, ועוד.

 

מפני כבוד הקוראים לא אוסיף להתייחס למצבור הזוהמה הזה. התייחסתי רק לנושא עצי הזית, שאינו יורד מסדר היום של החוסים בצל סיסמאות הסרק, כמו – אסור להשוות שום דבר לשואה, או, “זילות השואה”, או – על התועבה שבהשוואת יהודים לנאצים, למרות שזה יותר מנכון! היהודונים האלה היו מוכּרים גם לנאצים, שהשתמשו בהם נגד עמם, ולכל אויבינו במשך הדורות.

 

התייחסתי לענין “עקירת עצי הזית”, כדי ללמד לעם הבּוּר הזה בכל ענין יהודי, בורות שנכפתה עלי באלימות רעיונית שמאלנית, את התייחסות מורשת ישראל לעצי פרי. משחיתי פרי העץ הם גם משחיתי פרי בטן, בכל הצורות ובכל המצבים, בין, עובר ברחם אמו ה”אדונית לגופה”, ובין על ידי עידוד רבי הטבחים לשחיטת תינוקות יהודים. והן, בכל עמידתם הטוטאלית לצד כל תכנית להשמדת העם היהודי. היודונאצים במדינה שהשמאל בנה, נהנים מחופש דיבור וחופש פעולה מלאים, מלאים לגמרי. עוד הוכחה לכך, שמדינת ה”שלום” ה”ציונית” השאירה הרחק הרחק מאחור את סדום ועמורה, מינכן וואנזה.

 

ואולי, בכל זאת, למשהו הזה, שהושלך כלאחר יד למדמנת המאניפט האנטישמי  – “אנשי שלום עכשו שבאים להתנחלויות…”. הם “באים”, לביקורי נימוסין…. ביקורי רצון טוב, חמודים לאללה… ימח שמם! אלה לא אנשים, הם מלשינים, מוסרים ורודפים, מסיגי גבול, מטרד שכל ציבור אחר היה מעיף לכל הרוחות. אילו באו לישובי בני בריתם, בלי תיאום מראש, והסחבים היו חושבים שהם יהודים, הם היו עושים להם מה שעשו לחיילי המילואים שתעו לתוך רמאללה.

 

הלוואי, נזכה לראות בכך, במהרה בימינו, אמן!

 

 

נספחים:

 

ארתור קסטלר:  

“תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של  “ישראל ערבים זה לזה”. הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטאלין היו יהודים, הם היו האכזריים מבין ה”קאפוס” בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים…”.

 

 

 

“…. ועל כל אלה! על כל אלה לא האמנתי שטיפות סרוחות אלו מישראל תעשינה את התועבה. במקום שכל אחד השוטרים צוּוה להביא חמש גולגלות ילדים אל מגרש החרם, לנפצן באבנים, יביאו עשרים ויותר. בראשית שנת אלף תשע מאות ארבעים ושתים, כשבאו הידיעות המחרידות מפי עדי ראיה מוילנה מה שהגרמנים הרוצחים עושים בליטא – מכלים, כילו אותנו שם בעזרת תלמידיהם הטובים הליטאים השוואליסטים, והשוטרים מבני-ישראל עזרו על ידם, גילו את מחבואי האומללים, ילדים, נשים וזקנים, חיפשום והובילום אל הרוצחים, אל פונארי – אז, בשמעי את הנוראות, לא האמנתי ששוטרי היהודים בורשה יעשו כמוהם… והם, עשה עשו ואף התעיבו לעשות…

(“פנקס ויטל”, המשורר יצחק כצנלסון, הי”ד, שעלה בעשן המשרפות השמימה).

 

 

“ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים, עניי רוח ומסכנים בנפש, מתוך הכרה בעניותכם זו. הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום….. ארורים אתם! לא את תורת השוויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל בצורה ישראלית….. אתם אחראים בעד אבדן עמנו כולו… אתם ידעתם, אתם באתם במגע-ומשא עם הגויים, עם פני הגויים, אתם הסתובבתם במסדרוני הסתדרויות ולשכות פועלי-העמים, בפרוזדורי הסיים, בעיריות של ערי הבירה…. ראיתם את היחסים שלהם אליכם, בפניכם ירקו – ועשיתם את עצמכם לא מרגישים, לא נכלמתם, שמצחכם נחושה. המוניכם שנהרגו קדושים היו, הם האמינו בכם, בדתן ואבירם האמינו, מפיכם חיו, אלה הטהורים, התמימים, המאמינים, ונטמאו, נטמאו ונהרגו עתה. כולם, כולם, באין יוצא מן הכלל, עם גדול ורב וטוב, לעיני השמש, לעיני העולם כולו, ע”י עם רוצח, מאז ועד עתה… מתו.. לא מתו – נרצחו. בהרצחם נפקחו עיניהם ויראו כי עירומים הם, ויתבוששו… אתם הצגתם אותם במערומיהם, מלבר ומבפנים, כלי ריק…. ברגע אחרון לחיים קצרים נפקחו עיניהם לראות, בקללה מתו. גם לכם הקללה….” (שם)

 

 

“לולא שפכתם מי-שופכיכם על כל היקר לנו, על ארץ מולדת, לו היינו שם בארץ אבות במליונינו….. גם בארצות הגלות לא היתה החיה הרעה, העם הגרמני מרהיב עוז, לא היה מעיז לגעת בנו….. לא האנגלים ולא עמים קטנים ורעים מהם הפריעו בעדנו….. לא הסנחריבים היו בעוכרינו, כי אם אתם, הרבשקים! אתם עבדי עבדים עם מליצות החפש בפיכם, אתם הבוגדים בעם, את חלום חייו ביטלתם במקום לממש אותו, השלכתם עליו שיקוצים, אתם הרוח הרעה, הממרה, ריחפתם על ראשי ההמונים….”. (שם)

..

 

 

 

 

זמן: 02:18   צפיות: 2,120    פלסטינים כורתים עצים ומאשימים מתנחלים – menahel1

 

23:39 | ‏2006/‏11/‏22

 

חשד: כורתים עצי זית ומאשימים מתנחלים פקחים תפסו על חם נערים פלשתינים שכרתו עצי זית, שטענו כי עשו זאת לבקשת בעל המטע. במשטרה חושדים כי הוא עשה זאת בשביל פיצויים. כעת ייבדקו תלונות נוספות של פלשתינים המתנחלים מתנכלים לפלשתינים או שהפלשתינים מתנכלים לעצמם? פעמים רבות התלוננו פלאחים פלשתינים כי המתנחלים כורתים את עציהם, פוגעים בהם ובפרנסתם. לעיתים אף נאלצו חיילי צה”ל ומשטרת ש”י להגן על האיכרים בשטחים בעונת המסיק. אבל ייתכן שלא כל התלונות של הפלשתינים וארגוני השמאל נכונות, ולא תמיד כשנכרתים עצי זית בשטחים אחראים לכך המתנחלים – ייתכן שהאחריות מוטלת על הפלשתינים עצמם. במשטרה בודקים אם מדובר במקרה בודד, או בתופעה שנמשכת כבר שנים. במשטרת יהודה ושומרון בודקים חשד שהפלשתינים הגישו תלונת שווא למנהל האזרחי על גרימת נזק לעצי זית, בתקווה לזכות בפיצוי כספי. במשטרת מחוז ש”י התרגלו לקבל תלונות של פלשתינים נגד מתנחלים שהשחיתו להם את עצי הזית, ולכן התלונה לא נראתה חריגה. יערנים של קק”ל שסיירו היום באזור שער אפרים הבחינו להפתעתם מספר פלשתינים כורתים עצי זית בניגוד לחוק, הפלשתינים גרמו נזק לעשרות עצי זית. היערנים מיהרו להזעיק את המשטרה שהגיעה למקום ועיכבה לחקירה ארבעה פלשתינים. הארבעה הועברו לתחנת המשטרה בקדומים ובחקירתם סיפרו כי בעל הקרקע זימן אותם לכרות עצים להסקה. דובר המשטרה במחוז ש”י, רב-פקד פינצי מור אמר ל-nrg מעריב כי בעל השטח יזומן לחקירה. גורמים במשטרה העריכו כי כמו בשנים קודמות נתקלה המשטרה בתופעה בה מוגשת למנהל האזרחי תלונה על השחתה של עצי זית ותביעה לפיצוי כספי. רק בשנה שעברה הגישו הפלשתינים באזור יהודה ושומרון תביעה לתשלום של 350 אלף שקלים בגין השחתת עצי זית. במשטרה מתכוונים עתה לבדוק את התלונות שהוגשו לעומקם. גורם בכיר במשטרה אמר ל-nrg מעריב כי “רוב התלונות על נזק לעצי זית הוגשו בשנים האחרונות בתום עונת המסיק או לקראת סופה, מה שמגביר את החשד שמדובר בעסק ‘מבושל'”.

 

ערבים נתפסו ליד יצהר מנסרים עצי זית !!!!! – אוטואמנציפציה

 

22:56 | ‏2008/‏10/‏19

 

עמי שרון   ו   12/10/2008   סמוך לשעה עשר בבוקר זוהתה קבוצת ערבים מתקרבת למטע זיתים, מרחק מאתיים מטר מבתי שכונת להבה בישוב. בבירור שנערך עם הצבא מתברר כי לא מדובר במסיק, שהאזורים והמועד לקיומו נקבעים בתיאום מראש. גם השטח המדובר היה קרוב מאוד, כאמור, לבתי הישוב ולכן ממילא לא מאושר אף פעם בידי צה”ל והמנהל האזרחי, למסיק. כוחות צה”ל שהגיעו למקום, וכן חיילי כיתת הכוננות של הישוב, גילו לתדהמתם כי הערבים לא עסקו כלל במסיק, אלא כרתו עצי זית בצורה אלימה ובאופן שיצטייר בצורה ברורה כמקור להאשמת תושבי הישוב במעשה. כזכור, במשך שנים הואשמו שוב ושוב כלל תושבי יהודה ושומרון, ע”פ טענות פלשתינאים וארגוני השמאל, כי המתנחלים פוגעים בזיתים שבבעלותם. פעם אחר פעם התברר כי מדובר בעלילה ובפרובוקציות. פעיל השמאל הקיצוני, יואל מהרשק, אף נלכד כזכור לפני שנים אחדות, ליד מטע זיתים פלשתינאי, כשבכליו מסור.למרות לחצי ארגוני השמאל, מאמצי הפרקליטות וניסיונות המשטרה: אף מתנחל לא נתפס עד היום במעשה שכזה, לא נחקר, לא נשפט ולא הורשע. הישוב יצהר מדגיש כי על התקשורת הישראלית לא ליפול שוב במסכת השקרים, העלילות הפרובוקציות והרמאויות הקטנות של ערביי האזור. נחשף השקר הגדול והשיטה שהפלסטינים ועבדיהם השמאלנים היו נוהגים לעשות כדי להאשים את המתנחלים בהאשמות שווא  !!!!!



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ניהול האתר