הומוספיאנספוביה (א)

הומוספיאנספוביה (א)

חנה אייזנמן
04.06.2009 14:56
הומוספיאנספוביה (א)


2006 במסגרת היום הבינלאומי נגד הומופוביה (17/5) ולאחר שנענה לפניית ארגון תהל”ה, יוצא נשיא המדינה, משה קצב, בהצהרה אוהדת לקהילה ההומו-לסבית שבה הוא קורא לאזרחי המדינה לנהוג בהומואים ולסביות בכבוד ובשוויון זכויות ולא לפגוע בהם. זו ההצהרה האוהדת ביותר שהוציא נשיא מדינה מכהן בישראל לקהילה.




ב”ה

הומוספיאנספוביה (א)

 

 

 

(כז) וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם בְּצַלְמוֹ בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם:

(כח) וַיְבָרֶךְ אֹתָם אֱלֹהִים וַיֹּאמֶר לָהֶם אֱלֹהִים פְּרוּ וּרְבוּ וּמִלְאוּ אֶת הָאָרֶץ וְכִבְשֻׁהָ וּרְדוּ בִּדְגַת הַיָּם וּבְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּבְכָל חַיָּה הָרֹמֶשֶׂת עַל הָאָרֶץ: בראשית פרק א

 

עַל כֵּן יַעֲזָב אִישׁ אֶת אָבִיו וְאֶת אִמּוֹ וְדָבַק בְּאִשְׁ תּוֹ וְהָיוּ לְבָשָׂר אֶחָד: בראשית פרק ב

 

 

GOD CREATED ADAM AND EVE, NOT ADAM AND STEVE

 

את האימרה היפה הזו קראתי לפני שנים במאמר שפרסם ג’וזף פארח, נגד ההכרה בזכויותיהם של זוגות הומולסבים לכל ההטבות הניתנות לזוגות נורמליים בעיריית תל-אביב. עוד אמר פארה – האם העם בישראל אינו מבין שהוא יאבד את ארצו אם לא יהיה נאמן לברית עם אלוקיו, שהרי כנסת ישראל היא רעייתו של הקב”ה. וזו זכות עצומה שכל הגויים יכולים להתקנא בה…

 

לצורת ההתמודדות של פארח עם הבעיה, לא מסוגלים רבני ה”גשרים”. אלה רוקדים מה-יפית לפני הקהילה ההומולסבית, ומתבכיינים על כך, שרבנים רבים אינם מעיזים להתמודד עם הבעיה… כי במרוז, כשמדברים על “התמודדות עם בעיה”, מתכוונים, שיש להיכנע לה ולטפח אותה לכדי ממדים מפלצתיים, עד חורבן מלא. זה בכל התחומים. ה”מתקדמים” דורשים מן הרבנים “להתקדם עם הזמן”. כלומר, להכשיר את התועבה שהיתה נפוצה מאד כבר בימים ה”מתקדמים” וה”נאורים”, לפני ארבעת אלפים שנה בארץ כנען ובמצרים.

 

רבני-הגשרים שוכחים שהקב”ה ברא את הזמן, והוא פועל מעליו, כל ה”קידמה” וכל החידושים וההמצאות קיימים אצל הקב”ה תמיד. רק בשבילנו זו “התקדמות”. שנת 2009 קיימת תמיד, יחד עם כל השנים שעברנו ועם כל השנים שלפנינו. להתקדם עם הזמן משמעו – להתקדם אל מעלת בורא העולם והזמן. זה פשוט מצחיק, כשתולעים שנבראו על ידי הקב”ה, קובעים שתורתו מתאימה ל”ימי הביניים”. או קוראים לבשר ודם “לתקן” את התורה. יש דברים שניתנים לפירושים שונים, אך יש דברים מוחלטים, ואין זה משנה כמה דורות חלפו מאז שניתנה תורה בסיני. משה אמת ותורתו אמת!

 

(לט) וְשָׁב הַכֹּהֵן בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי וְרָאָה וְהִנֵּה פָּשָׂה הַנֶּגַע בְּקִירֹת הַבָּיִת:

(מ) וְצִוָּה הַכֹּהֵן וְחִלְּצוּ אֶת הָאֲבָנִים אֲשֶׁר בָּהֵן הַנָּגַע וְהִשְׁלִיכוּ אֶתְהֶן אֶל מִחוּץ לָעִיר אֶל מָקוֹם טָמֵא: ויקרא פרק יד

 

גם אני חושבת שהגיע הזמן להתמודד עם הבעיה הזו, בהתאם לחומרתה. אכן, פשה הנגע מאד, ועל כן, גם המלחמה בו צריכה להתנהל בכל עוז. הגיע הזמן, בתקווה שאין זה מאוחר מדי, שהרבנים, בעלי אחריות יהודית ולאומית, יטילו חרם ושמתא בכל חומרתם על כל ה”יוצאים מן הארון”, כדי להדביק במחלתם את הציבור!

 

כל עוד קיימו הסוטים את מעשיהם בצינעה, איש לא התייחס אליהם, לא לטוב ולא לרע, אך עתה, כשהם רוצים הכרה בלגיטימיות שבסטייתם, יש להילחם בהם.

 

את החוק החילוני הם הכניעו לרגליהם בנוק-אאוט מוחלט, שכן, לצידם עומדת כיום מערכת משפט שכולה תועבה.

(קראו על הישגיהם באתר “האגודה”. כל אדם שפוי שיקרא את הדברים, תאחז בו החלחלה. איך זחל הנחש מתחת לקש, ממאורתו למקום נושב, ונשך).  

 

 

(כב) וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא:

(כג) וּבְכָל בְּהֵמָה לֹא תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ לְטָמְאָה בָהּ וְאִשָּׁה לֹא תַעֲמֹד לִפְנֵי בְהֵמָה לְרִבְעָהּ תֶּבֶל הוּא:

(כד) אַל תִּטַּמְּאוּ בְּכָל אֵלֶּה כִּי בְכָל אֵלֶּה נִטְמְאוּ הַגּוֹיִם אֲשֶׁר אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם:

(כה) וַתִּטְמָא הָאָרֶץ וָאֶפְקֹד עֲוֹנָהּ עָלֶיהָ וַתָּקִא הָאָרֶץ אֶת יֹשְׁבֶיהָ: ויקרא פרק יח

 

 

פסח שני

 

והנחש ממשיך בזחילתו. עתה הם שמו את ידיהם על פסח שני. זה יהיה “יום הסובלנות” לקהילה ההומולסבית.

 

למה פסח שני?

 

הנה –

 

 (ו) וַיְהִי אֲנָשִׁים אֲשֶׁר הָיוּ טְמֵאִים לְנֶפֶשׁ אָדָם וְלֹא יָכְלוּ לַעֲשֹׂת הַפֶּסַח בַּיּוֹם הַהוּא וַיִּקְרְבוּ לִפְנֵי מֹשֶׁה וְלִפְנֵי אַהֲרֹן בַּיּוֹם הַהוּא:

(ז) וַיֹּאמְרוּ הָאֲנָשִׁים הָהֵמָּה אֵלָיו אֲנַחְנוּ טְמֵאִים לְנֶפֶשׁ אָדָם לָמָּה נִגָּרַע לְבִלְתִּי הַקְרִב אֶת קָרְבַּן יְקֹוָק בְּמֹעֲדוֹ בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל:

(ח) וַיֹּאמֶר אֲלֵהֶם מֹשֶׁה עִמְדוּ וְאֶשְׁמְעָה מַה יְצַוֶּה יְקֹוָק לָכֶם: פ

(ט) וַיְדַבֵּר יְקֹוָק אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר:

(י) דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לֵאמֹר אִישׁ אִישׁ כִּי יִהְיֶה טָמֵא לָנֶפֶשׁ אוֹ בְדֶרֶךְ רְחֹקָה לָכֶם אוֹ לְדֹרֹתֵיכֶם וְעָשָׂה פֶסַח לַיקֹוָק:

(יא) בַּחֹדֶשׁ הַשֵּׁנִי בְּאַרְבָּעָה עָשָׂר יוֹם בֵּין הָעַרְבַּיִם יַעֲשׂוּ אֹתוֹ עַל מַצּוֹת וּמְרֹרִים יֹאכְלֻהוּ:

(יב) לֹא יַשְׁאִירוּ מִמֶּנּוּ עַד בֹּקֶר וְעֶצֶם לֹא יִשְׁבְּרוּ בוֹ כְּכָל חֻקַּת הַפֶּסַח יַעֲשׂוּ אֹתוֹ: במדבר פרק ט

 

בקול מתקתק ועדין מסבירה מישהי לקרן נויבך מהו פסח שני. נעמדתי על עמדי, המומה, אצל קרן נויבך נותנים יידישקייט? אכן, פעמי משיח!

זה מה שקורה כשאת שומעת בחצי אוזן, כשבעלך מדליק את הרדיו. לא יידישקייט למדו אצל קרן, אלא את האנטי-יידישקייט, את המרידה בתורת ישראל!

 

ללסבית, שקרן מראיינת בחיבה רבה כל כך, יש החוצפה להשוות את עצמה ואת הסוטות כמותה, למי שנטמאו במצוות קבורת המת, ונפשם מיצרה על האיסור החל עליהם להשתתף בהקרבת קרבן הפסח ובאכילתו.

המפרשים נחלקים ביניהם מי היו טמאי-המת, האם היו אלה מי שנשאו את ארונו של יוסף ממצרים לארץ ישראל, האם היו אלה מישאל ואלצפן שניצטוו על ידי משה להוציא את נדב ואביהו, שהקריבו אש זרה במשכן ונשמתם נשרפה, או היו אלה מי שנטמאו למת מצווה, ודווקא גר, שאין לו קרובים, ועל כן נתעסקו הם בקבורתו.

ולמה המחלוקת? משום שממנית העם ערב יום הכיפורים ועד מנייתם בחודש אייר, אותה שנה, לא מת איש מבני ישראל, ועל כן הועלו שלש האפשרויות הנ”ל. וזה בקיצור. הדבר שעליו אין שום מחלוקת הוא – היו אלה צדיקים גמורים!

 

אידיוט ציוני דתי בשם יוסק’ב אחיטוב, חבר הקבוץ-הדתי – עין-צורים, איך לא, מצהיר על הזדהותו עם הזוחלות מתחת לקש, בשם תורת ישראל, ומקווה שיבוא יום, ומאמרן באתר “קולך”, יילמד בבתי הספר… הדתיים, כמובן. מרוז אישרה מזמן את לימוד הנושא בבתי הספר שלה, לאחר מלחמת ההומולסבים, בסיוע מערכת המשפח, בשר החינוך זבולון המר שהתנגד ללימוד נושא הסטיה המינית בבתי הספר לילדי ישראל.

לאחיטוב ולפושע אחר בשם נחום פצ’ניק נורא נורא כואב, שבנות “בת קול” של “קולך”, משוות את עצמן לטמאים, ר”ל, וכך כותב הפושע:

 

אינכן נגרעות ואינכן גרועות מאחרים. חשוב לי לומר לכן שההשוואה עצמה שלכן על-ידיכן ל´טמאי מת´ הייתה קשה לי. אינכן טמאות! אינכן פסולות חס ושלום, אתם חלק בלתי נפרד מאיתנו החברה הדתית ויותר חשוב אתן חלק חשוב מאנושיותנו כבר שנים אני מסתובב עם מחשבה שהקדוש ברוך הוא הנחית לדורנו הומואים ולסביות כדי שנלמד לקבל בפשטות ובשמחה את מי ששונה מאיתנו.

אם הבנתי נכונה, הכותב אומר שדורנו “נתברך” בריבוי סוטים וסוטות. כלומר, ההומולסביות יכולה לצמוח גם על רקע סביבתי וחברתי מסוים, והתופעה, לאו-דווקא, מולדת. אפשר לצמצם אותה!

 

כל עוכר ישראל מדבר בשם עם ישראל. ולא עוד, אלא, מורידים את הקדוש ברוך הוא ממרומיו, להיות להם תנא דמסייע.

 

הפאטנט הזה של “לקבל את האחר” ו”לקבל את השונה”, כלומר, לקבל כל רוצח-עם, כל שודד וכל זב ומצורע, כאילו היו ברכת ה’ עלינו, זו אחת התופעות היותר מתועבות ומבעיתות בדורנו. זהו הפאטנט שמהרסינו ומחריבינו בכל דור ודור השתמשו בו להכשרת כל תועבה בעולם!

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר