צריך לחקור את הימין

צריך לחקור את הימין

פרופ´ הלל ויס
22.02.2011 00:12
לא מספיק לבקר במערה

לא מספיק לבקר במערה


השמאל אינו צריך להיחקר. הוא מנהל את הארץ בהסכמה. ראש הממשלה המתנגד לחקור את המקור הכספי של עמותות השמאל, איווט ליברמן שהסתייג מהחקירה הזאת והשרים שהתנגדו להצעת החוק של כצלה. כל אלה יחקרו בעתיד הלא רחוק בערך כמו שהשלטון הנוכחי במצרים חוקר את השרים לשעבר.



אין צורך לחקור את עמותות השמאל. הימין ייחקר בעתיד. במשך שנים אחדות יוזם האיחוד האירופאי מפעלי בניה למען האוכלוסייה הערבית ברחבי ארץ ישראל.

שיכונים ענקיים באזור ירושלים, העיר ראוובי ועכשו נתפרסמה הבניה בחברון. המגמה הזו בחברון ידועה לפחות שנתיים. לא ביום אחד שופצו וניבנו מאות מבנים במימון ובתכנון אירופאי. אנרכיסטים מתגרים ביהודים בהסכמה שלטונית. נהלים מיוחדים נגד יהודים הם לחם חוק.

כעת ישנה התעוררות גדולה בחברון היהודית לחרדת האיכלוס הערבי הטופח לרבות שיכונם של מחבלים משוחררים ידועי שם. היהודים אינם כובשים בחברון כפי שאינם כובשים בארץ ישראל. הישראלים כבשו חבלים אחדים שאותם הם מתכוונים להעביר מהעם הריבוני הוא העם היהודי ליד אויביו. מניע הנאורות או הפיינשמקריות לא פס!

האם הוועד היהודי בחברון שמחפש בצדק בפינצטה שוטר בריון אינו יודע שחשוב מן השוטר והבג”ץ היא דה לגיטמציה של הממשלה הנוכחית שבמעשיה ובמחדליה תביא לשפיכות דמים קיצונית. יש במסדרונות השלטון ובאופוזיציה מבשלי פרשיות גולדשטיין כמו בערב פורים תשנ”ד.

בחברון ישנן קרקעות יהודיות רבות כמו רוב תל רומידה שנרכש לפני כמאתיים שנה, אזורים בקאסבה ליד השוק, באזור מערת המכפלה. איש לא השיב אותם ליהודים.

גם אז הופקרו יהודי חברון לרציחות הערבים. כל עוד יהודי חברון מחפשים סעד חוקי בבתי המשפט הם זוקפים את קומת השלטון וממשיכים לתת לגיטימציה לשלטון שמביא על הישוב היהודי, לא רק בחברון, את קיצו.

לא מספיק לבקר במערת המכפלה ולהבטיח ביקורים באתר המורשת שנכפה על השלטון. יש להגן על חברון ולמנוע את ההתיישבות הערבית המתחדשת ובמקומה להושיב יהודים רבים ככל האפשר.

בחברון ישנן קרקעות יהודיות רבות כמו רוב תל רומידה שנרכש לפני כמאתיים שנה, אזורים בקאסבה ליד השוק, באזור מערת המכפלה. איש לא השיב אותם ליהודים. לא נעשו תוכניות ממשלתיות לשיקום האזורים היהודיים ולאיכלוס. בדיוק להפך. האפוטרופוס לא רק שהפר אמונים כלפי היהודים ולא השיב להם אדמותיהם שנשמרו בעבורם כנכסי נפקדים על ידי השלטון הירדני אלא העדיף להחכיר אותם ולהעביר אותם לניהול ערבי כמו גם נישול היהודים מ”בית השלום” בתואנות שאין להם כל בסיס עובדתי וחוקי מלבד הבריונות השלטונית ומתוך כך הפקרת האזור שבין חברון לקריית ארבע להתיישבות מחבלים.

כך גם באזור סוסיא. אין זו הפעם הראשונה שהצבא מתגייס כדי להגן על הפורעים הערבים נגד יהודים. ושיהודים ממוסדים מת גייסים לגרש את בעלי החוות היהודיות ואת המאחזים הקטנים מפני שהם “מפריעים” לעתיד ההתיישבות לאחר ההקפאה שלא תיגמר לעולם אלא בהשלטת שלטון ערבי על יהודה ושומרון. והאם לא כך בגליל העליון והתחתון, בכל הערים המעורבות, בשרון ובנגב?

לכן השמאל אינו צריך להיחקר. הוא מנהל את הארץ בהסכמה. הכל ידוע! ראש הממשלה המתנגד לחקור את המקור הכספי של עמותות השמאל כמו איווט ליברמן שהסתייג מהחקירה הזאת וכמו השרים שהתנגדו להצעת החוק של כצלה. כל אלה יחקרו בעתיד הלא רחוק בערך כמו שהשלטון הנוכחי במצרים חוקר את השרים לשעבר. המלחמה תגיע ואחריה המהפכה.

לא מדובר על שחיתות כפי שמקובל היום אלא על פשעים פוליטיים נגד העם היהודי שיגרמו לאסון נורא לכל היהודים היושבים בארץ ישראל.

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר