האם עמרם מצנע איבד את הצפון?

האם עמרם מצנע איבד את הצפון?

רות ירדני כץ
18.05.2011 20:34
האכילו אותו חרא והוא עזב

האכילו אותו חרא והוא עזב


הוא כבר היה שם, נבחר, אכל חרא כי היו שם אנשים שהאכילו אותו חרא והוא עזב. עזב הכל *** עכשיו החליט לא פחות ולא יותר לחזור למפלגה שלא נתנה לו גיבוי, שמה לו רגליים



עמרם מצנע האיש השקט, הסימפטי, רב הפעלים החליט שוב להתמודד על תפקיד ראש מפלגת העבודה. האם הכל בסדר איתו? הוא כבר היה שם, נבחר, אכל חרא כי היו שם אנשים שהאכילו אותו חרא והוא עזב. עזב הכל. את המפלגה, הכנסת והפוליטיקה והלך לעיר ירוחם לשקם אותה. הוא לא הלך לעשות כסף, הוא לא הלך לעשות לביתו ומשפחתו. האיש היפה הזה, הלך להתגורר כראש עיירה והצליח. הצליח מפני שאנשי העיירה שיתפו איתו פעולה, מפני שהם הבינו שהאיש יכול יחד איתם. לא כמו הכרישים ואוכלי-אדם במפלגת העבודה בסיבוב הקודם שלו.

מצנע איש המעשה הוכיח את עצמו בצבא, זכה בעיטור “אות המופת” והגיע לדרגת אלוף. אחר-כך ניהל את העיר חיפה כמה שנים גם כן בהצלחה. ואז הוא חשב שהנה הוא יכול לשנות את פני הפוליטיקה והלך למישור הלאומי, נבחר כיו”ר מפלגת העבודה ושום דבר לא קרה. 

עכשיו החליט לא פחות ולא יותר לחזור למפלגה שלא נתנה לו גיבוי, שמה לו רגליים והוא אומר:

“חזרתי כדי להישאר, אני יודע לאן אני הולך ובוער בעצמותיי להוביל את החברה הישראלית למקום אחר”.

מצנע הוסיף:

“אני מאמין ביכולתה של מפלגת העבודה להתחדש ולאחר בחירתי אני מתכוון לחולל מהפכה במפלגה”. 

למעלה מיכולת הבנתי.

לאן מצנע הולך? למפלגה שיש בה שמונה מנדטים, שישה מתמודדים, בלי תמיכה ואהדה מצד הציבור. מה הוא מחפש שם? על איזו מהפכה הוא מדבר? גם אהוד ברק אמר אז: “אנחנו קמים לשחר חדש”.

השחר היה אפור ולא היה שום חידוש. 

התמימות של מצנע מפתיעה אותי. הוא לא בנוי לאופי של תככים, קומבינות, רוע ואלימות כשזה מגיע להתמודדות על ראש מפלגה גם אם פואד בן-אליעזר עומד מאחוריו. אותו בן-אליעזר האכיל אותו מרורים בסיבוב הקודם. מה קרה לו לעמרם מצנע, הוא השתגע?

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר