“ההבלים של אמנון דנקנר”

“ההבלים של אמנון דנקנר”

אריק באך
Global-Report News 28.04.2007 13:35
מבחר ציטוטים

מבחר ציטוטים


לקרוא את דו”ח ועדת וינוגרד, וגם את הקדיש על קברי חללי מלחמת לבנון השניה, ביחד עם הדברים שכתב עורך מעריב אמנון דנקנר בעת המלחמה עצמה, זו היא ללא ספק חווייה מתקנת ואירוע מכונן, בתולדות השואה שעיתונות החצר של מגדלי האתרוגים המיתו על הציבור כולו. למי שחושב שקוקאין או אקסטזי הם סמים מסוכנים, באה קריאת הציטוטים הללו להמחיש עד כמה מסוכנת וקטלנית פי כמה היא אותה תעמולה שטנית של נוכלי העיתונות הישראלית. המילים של כתבלבי החצר האלה טמטמו את הציבור יותר מכל קוקאין, סימאו את עיניו יותר מכל הירואין, עירפלו את חושיו יותר מכל אקסטזי והובילו צבא מטומטם שלם להישמע לראש ממשלה המוביל אותם כמו ברווזים לטווח בלי שום מטרה, תכלית, סיכוי, צורך, יעד, טקטיקה או אסטרטגיה. להלן התשקורת, כסם מסוכן הרבה יותר מ-LSD!



“ההבלים של אמנון דנקנר”

יואב יצחק, המוציא לאור והעורך הראשי של פורטל החדשות Nfc, שלף הבוקר (28.4.2007) מבחר ציטוטים מדהימים מהימים הראשונים למלחמת לבנון, פרי עטו של עורך העיתון מעריב, אמנון דנקנר, תחת הכותרת: “עקיצת העכביש” (מעריב, 14.07.06):

דנקנר 1:

“העקיצה הזאת שייכת כולה לראש הממשלה אולמרט. הגורל קלע אותו, זמן קצר אחרי היבחרו, לתפקיד להיות מתקן שגיאות קודמות. זה אירוני שראש ממשלה אזרחי ולצידו שר ביטחון אזרחי, שני קצינים זוטרים בעברם, בוודאי לא גנרלים, מתקנים עכשיו תקדימים ושגיאות של אלופים ורבי-אלופים, כמו אריק שרון ואהוד ברק ועוד רבים אחרים…”

דנקנר 2:

“אולמרט הודיע כי לא ינהל משא-ומתן עם החמאס ועם החיזבאללה כדי לשחרר את החיילים הישראלים החטופים והוא עומד בכך. הוא החליט גם, החלטה ראויה לכל שבח, לא להענות להצעתו המבוהלת של נסראללה להפסיק אש ולהיכנס למשא-ומתן, ובמקום זאת הורה לפתוח במבצע צבאי רציני, נחוש ומתמשך בלבנון”.

דנקנר 3:

“מותר לשבח את הממשלה ואת העומד בראשה על כך שבעוד היא מגלה נחישות ותעוזה היא לא ממהרת להטיל למערכה את כוחות הקרקע ושומרת על חיי החיילים”.

דנקנר 4:

“במאזן ביניים הבה נודה כי אחרי כל הדיבורים על ראש ממשלה ושר ביטחון חסרי ניסיון, עורך הדין הממולח ומנהיג הפועלים הנמרץ עושים לגנרלים הוותיקים בית-ספר באיך לנהל מבצע בנחישות ובאופן אינטיליגנטי”.


צריך לקרוא את הציטוטים האלה טוב טוב, דווקא כיום כשעוד לא עברה שנת האבל על קורבנות החינם של המלחמה המיותרת הזו, לא כדי לגשת ולירות באמנון דנקנר חס וחלילה על הטבח שאליו הוא הוביל יחד עם חבריו עם שלם, ואף לא כדי לבוא בחשבון עם דנקנר כמו שיואב יצחק מציע, אלא דווקא לדרוש דין וחשבון נוקב ואמיץ ובלתי מתפשר מעצמנו, הציבור: כל אותם מטומטמים המשלמים כסף כלשהו לרכישת עיתון או למימון אגרת טלויזיה, המשלמים למעשה במקום דווקא לקבל כסף בתמורה לקריאת התעמולה הזו אשר באמצעותה שוטפים לציבור את המוח, ובסך הכל למה? רק כדי לשכנע את הציבור המטומטם לשלם יותר מיסים (כי החכמים לא משלמים, יש להם “תכנוני מס”), ומיסים אלה שאתם משלמים למה?  הרי לא לבריאות ולא לחינוך ולא לבטחון – שם אין תמורה. הציבור נדרש לשלם יותר מיסים רק כדי שלנבחרי הציבור יהיה יותר כסף לגנוב. מנהיגי המדינה יוזמים מלחמות מיותרות ושולחים את הילדים והבעלים ואף מפקירים את העורף למות על לא-כלום בעצם, כדי שהשותפים העיסקיים של מנהיגי המדינה והתורמים שלהם, סוחרי הנשק ותעשיית המוות, יוכלו לעשות עוד כסף ממכירת כלי נשק ושירותי מיגון מיותרים שלא מגינים על אף אחד מפני שום דבר, אלא רק מעשירים את חשבונות הבנק הפרטיים שלהם ושל ראשי המדינה והצבא המקומבנים איתם.

לא דנקנר אשם בזה שהציבור המטומטם עדיין קורא אותו ועוד משלם על זה כסף כמו שרוכשים סם ממסטל ביוקר.

כל אותן אימהות שיש להן ילדים בגיל צבא וכל אותם בעלים שעושים מילואים בקרבי ולא משתמטים כמו קברניטי המדינה ובני משפחותיהם – הם אלה שצריכים ללכת דחוף למכון גמילה מהסם המסוכן הזה, שמביא אותם כמו כל נרקומן אומלל ועלוב חיים, למכור את היקר להם מכל -את חיי היקרים להם ביותר- כדי שלסוחרי הסמים האלה, סם תעמולת המוות האלה, יהיה יותר טוב ולנרקומנים -אזרחי המדינה כולה- יהיה יותר רע.

אני לא מקבל את הטענות של יואב יצחק. זה לא אולמרט וגם לא נחום ברנע ושמעון שיפר (ידיעות אחרונות); אילה חסון (ערוץ 1); אמנון אברמוביץ ואודי סגל (ערוץ 2); אמנון דנקנר ובן כספית (מעריב). וגם לא יוסף (טומי) לפיד, ויתר הנוכלים והרמאים והשקרנים של התקשורת.

כל מה שכתוב בעיתונות חצר מהסוג הזה אינו אלא סחר בסם מסוכן כדי לטמטם ולסמא ולבלב ולשעבד את תודעת הציבור כולו כדי לשכנע אותו ללכת שוב להצביע בעד המטומטם, הנוכל והנבל התורן – ובאמת לא משנה אם זה אולמרט או אחד מחלאות האדם האחרות המיועדים להחליף אותו. הרי אף אחד מהאלטרנטיבות לא ראוי לאמון הנדרש כדי לנהל אפילו חנות מכולת. הם רוצים להיבחר רק כדי לקמבן את העם, לאחר שהגנב הקודם כבר שבע ועשה הון עתק על דם האזרחים וילדיהם ז”ל, אשר שלחו בטימטומם ביודעין ובמתכוון את היקרים להם מכל לצבא מיותר, שלוחם מלחמות מיותרות, לא כדי להשיג לא שלום ולא בטחון אלא רק כדי לטפח עוד שינאה ועוד מלחמות המעשירות את סוחרי הנשק התורמים לפוליטיקאים ומציבים אותם ואת הגנרלים לתפקידיהם מטעמם, ומצד שני וסימביוזי, מבצרים את שליטת המדינאים עצמם בהמון הממולכד. 

אותו צבא שלא טורח להגן לא על המדינה ואף לא על החיילים המשרתים בו מתנהל כמו מכונה להדפסת מזומנים, אשר כל תכליתה הוא לפמפם את עצמה: לייצר עוד ועוד כיבודים וקומבינות ושוחד וקופונים וטובות הנאה לקברניטיו המושחתים והמטומטמים של הצבא, כמו גם לקברניטי המדינה כולה, היושבים בבטחון עם אבטחה, חדרים ממוזגים, רכבי פאר וחשבון הוצאות בלתי מוגבל – ומשם שולחים ברווזי-אדם למות למען שום דבר בעצם.

וזה מזכיר לי: לפני פחות משנה נתקלתי בבית מלון באישיות פוליטית רמת מעלה, אשר במדינתו החלו לבצבץ ניצני טרור מקומי על רקע מחלוקות פנימיות. התפתחה בינינו שיחה סתמית לגבי הזמרת המקסימה ששרה ברקע, ותוך כדי שאלתי אותו בעדינות אם הוא נעזר במומחי בטחון וטרור מישראל. בתגובה – הוא התפקע מצחוק. הוא התקרב אלי עם מבט חכם-חכם ולחש לי בנחרצות חד משמעית:


“בעיני מומחים לבטחון זה רק כאלה שמצליחים לספק שלום ושלווה ושקט למדינה אותה הם משרתים, ולא כאלה שמצליחים להרוג יותר ובכך לייצר עוד ועוד סיבות לטרור ולחוסר יציבות. רק מנהיג מטומטם, או מושחת שמקבל שוחד, יבקש עצות מאנשי המערכת הבטחונית בישראל, שלא מצליחים להשכין שלום ומטביעים את את האזרחים בדם והרג והרס נצחיים. בישראל אין לכם מומחים לבטחון וגם לא למודיעין כמו שאתם מציגים, יש לכם כבר מעל חמישים שנה מומחים שהוכיחו במבחן התוצאה שהם מומחים עם הרבה נסיון לייצר לחוסר בטחון, ומאלה אני לא צריך עצות אלא מרחק”.

 

לכתבה המקורית המלאה



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר