נאום תשובה לדוד מלכה

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/56624

הערות לנהג BMW, גזען שרוצה להחליף את השופטים הלבנבניםבשופטים שחרחרים“, ולא אכפת לו לקדם שופטים באמצעות שוחד, העיקר שיהיו לטעמו הפוליטי. והעדתי.

שמחה ניר, עוד

בן 80 שנה אנוכי היום (15.6.2019), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

כך זה התחיל: עו”ד שמחה ניר ומלחמתו במסרסים

לחג החירות, פסח התשע”ט: עוז לתמורה – בטרם פורענות!

עו”ד שמחה ניר, שר המשפטים וזכויות האזרח – זה המצע

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

אני מגיב כאן בפוסט נפרד לדברי גזענות שאסור לתת להם ללכת לאיבוד בים התגובות של הפייסבוק.

דוד מלכה (David Malka) מגיב לדברי בפייסבוק. את דבריו, כלשונם ובמלואם אני מעתיק למטה מכאן, וכאן אשיב לו.

אדון מלכה,

אתה מדבר על העריצות היחידה שיש במדינה שלי הנה העריצות המשפטית ! של חבורת לבנבנים מאותו שבט מאותה תפוצה …”, ולפני שנדבר על העריצות המשפטית, אדבר על חבורת הלבנבנים“, כהגדרתך.

נתקלתי כבר בתגובות גזעניות, והבלגתי.

כבר אמרו לי פולני, חזור לאושוויץ“, והבלגתי, אבל הגיע הזמן שאשיב מלחמה שערה, וארשה לעצמי להשתמש במילה שמעולם לא השתמשתי בה.

אדון מלכה, אתה, שמדבר על לבנבנים” – אתה צ’חצ’ח, הסובל מרגשי נחיתות!

והלאה, אדון מלכה, לעניין העריצות המשפטית“: לא פישרים מושתנים כמוך ילמדו אותי מהי העריצות המשפטית במדינת ישראל.

אני נאבק בעריצות המשפטית במדינת ישראל למעלה מחמישים שנה.

כל גופי מצולק ממדקרות חרבם של השופטים בישראל, אני – לא אתה – רואה יוםיום את מגפיהם המסומרים במבט מלמטה, דורכים על פרצופי, ואתה בא ללמד אותי מהי עריצות משפטית“?!

נו, שוין.

בגלל מאבקי זה איבדתי את רשיון עריכת הדין שלי לשתי צמיתויות + 27 שנים – הכל במצטבר, ואתה, הסמרקצ’, בא ללמד אותי מהי עריצות משפטית“!!!

יש לך, לדבריך, “תחושה שגם בלי לילמוד משפטים ( בזעאת עליך ) הצלחתי בעשר אצבעות להגיע לאן שהגעתי בחיים וכנראה שעדיין לא עיכלת שאני גדול עליך בכמה מספרים“, ואתה מזכיר לי סיפור, חווייה שעברתי.

יום אחד נכנסתי למוסך של סובארו ו-BMW, והפקידה שאלה אותי אם יש לי סובארו או BMW, ואני אמרתי לה: הסתכלי עלי ותגידי.

ענתה לי: סובארו, אמרתי לה בול.

כשאני מסתכל על הפרצוף שלך, אני רואה צ’חצ’ח נובוריש, שנוהג ב-BMW ואין לו אלוהים זולת הכסף.

כשאני נלחם כנגד העריצות המשפטית, אני נלחם כנגד תרבות השפיטה הקלוקלת, אני לא נוגע בפוליטיקה.

אני נלחם על צדק לכל – לימניים ולשמאלנים, ליהודים ולערבים, לחילוניים ולדתיים – לכווולם.

אני נלחם כדי שגם אתה, ילדיך ונכדיך, תבואו לבית המשפט לקבל צדק, ולא תצאו משם עם טעם מר בפה – זו תרבות השפיטה שאני מדבר עליה. תרבות עשיית הצדק.

ומה אתה חותר אליו?

אתה רוצה להחליף את המושחתים הלבנבנים” (היום הצבע שלהם הולך ומשחיר“, במונחים שלך) במושחתים שחרחרים“, ובמקום לתקן את תרבות השפיטה הקלוקלת, אתה רוצה שופטים שחרחרים” (קרי: מזרחיים), ותרבות שפיטה המיובאת מארצות האיסאלם, משם באו אבותיך ואבות אבותיך.

תרבותשפיטה איראנית, למשל, העיקר שלא תהייה לבנבנה“.

ראה, אדון מלכה: שרת משפטים מזרחית (איילת הכושלתהידועה בציבור גם כאיילת שקד, בשביל מנועי החיפוש) רקחה עם ראשלשכה מזרחי (אפרים אפי נוה) עיסקתשוחד כדי להכניס לביהמש העליון שופט מזרחי (יוסף אלרון), והכל בתמיכת שר אוצר מזרחי (משה כחלון), ולך זה לא אכפת – העיקר שלא יהיו לבנבנים“.

אתה רוצה חבורה הזויה ורגרסיבית של כמה עשרות עובדי ציבור שתחטוף את הדמוקרטיה בערמומיות ותכניס את עצמה למגרש הפוליטי תוך כדי רמיסה ברגל גסה של הריבון ( העם )“. אתה רוצה שופטים פוליטיים שיפזלו אל השלטון, “תוך כדי רמיסה ברגל גסה של הריבון ( העם ).

אז למה שלא תעשה רילוקיישן לרפובליקה האיסלאמית איראן?

אתה מלגלג עלי כשאני מדבר על עריצות השלטון” – כנראה שמעולם לא היית במשרד הרישוי, מעולם לא נזקקת לאגף השיקום של משרד הביטחון, מעולם לא ישבת בחדרי החקירות של המשטרה, וכו’, ומעולם גם לא הגשת תלונה כנגד רשות שלטונית, וקיבלת קדחת – רשימה מקרית לחלוטין.

אז יש לך הרבה מה ללמוד – גם על העריצות המשפטית, וגם על העריצות השלטונית, אבל אתה עסוק בעיית כסף, “בעשר אצבעותיך ולעולם לא תבין את מה שאני כבר הספקתי לשכוח אלף פעמים.

אתה מלגלג עלי שאני מנופף לך כל דקה וחציעל כך שאני למדתי משפטים“, וזה ממש לא מרגש אות[ך] נהפוך הוא זה רק מראה ל[ך] כמה מצבנו עגום במדינה אם אנשים כמו[ני] הם חלק מהמערכת !”.

נו, בטח. אתה רוצה שאנשים חסרי השכלה משפטית יקבעו אם הוראתחוק א’ היא ספציאליתוהוראתחוק ב’ היא גנראלית“, או להיפך, ואם הוראתחוק ג’ היא קוגנטיתאו דיספוזיטיבית“.

אתה רוצה גם שאנשים חסרי השכלה רפואית ינתחו חולים, ונהגי BMW כמוך יטיסו מטוסיקרב.

ואתה גם רוצה שהסנדלר השכונתי ייתן לאשתך טיפוליהפרייה,

לו יהי.

אדלג על הציונים שאתה מעניק לי – כולם מופיעים למטה, בטקסט הגאוני שלך – ואגיע לפאנץ’ ליין שלך:

דרך אגב יש משפטנים בעולם ובארץ שכנראה יכולת להיות שוליה שלהם שטוענים הפוך ממך והם קראו היטב את כתב האישום !”בוודאי שישנם משפטנים בעולם ובארץשכנראהיכולתי להיות שוליה שלהם, והם טוענים הפוך ממני והם קראו היטב את כתב האישום – אין לי שום בעייה עם זה, ושיחמשפטנים זה דבר מועיל תמיד.

שלח אותם אלי, אפילו אם הם לא לבנבנים“, ואפילו אם הם נוהגים ב-BMW, אבל אל תסתתר מאחורי סינריהם, כי זה מעיד על פחדנות.

ולפני שאתה הולך אליהם, אל תשכח לקנות עניבה חדשה, ולצ’חצ’ח את נעליך.

______

זה הטקסט שלך:

David Malka Simha Nyr

יכול להיות שאני חסר תרבות אבל אני לא חסר תבונה בסיסית כמוך .. זה שאתה מנופף לי כל דקה וחצי על ״ אני למדתי משפטים ״ ממש לא מרגש אותי נהפוך הוא זה רק מראה לי כמה מצבנו עגום במדינה אם אנשים כמוך הם חלק מהמערכת ! אידיוט תכנה את הבן הבכור שלך וזה שאתה מתחיל לנבל את הפה שלך רק מראה לי כמה אתה תת רמה יש לי תחושה שגם בלי לילמוד משפטים ( בזעאת עליך ) הצלחתי בעשר אצבעות להגיע לאן שהגעתי בחיים וכנראה שעדיין לא עיכלת שאני גדול עליך בכמה מספרים העריצות היחידה שיש במדינה שלי הנה העריצות המשפטית ! של חבורת לבנבנים מאותו שבט מאותה תפוצה אשר מקדמת את האינטרסים אחת של השני מתמחים אחד אצל השני מסדרים תפקידים אחד לשני ואפילו מתחתנים אחד עם השני חבורה הזויה ופרוגרוסיבית של כמה עשרות עובדי ציבור שחטפה את הדמוקרטיה בערמומיות והכניסה את עצמה למגרש הפוליטי תוך כדי רמיסה ברגל גסה של הריבון ( העם ) על נבחרי ציבור אפשר להגיד הכל אבל רק אידיוט כמוך יכול לכנות אותם ״ עריצות השלטון ״ בו בזמן שהם יכולים לעוף בשנייה על ידי פתק בקלפי לעומת החברים שלך עם הפנסיה התקציבית והקביעות המושחתת אשר ממנים זה את זה הם הם מגיני החוק והדמוקרטיה …. חחח בא לי להקיא עליך
דרך אגב יש משפטנים בעולם ובארץ שכנראה יכולת להיות שוליה שלהם שטוענים הפוך ממך והם קראו היטב את כתב האישום !

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

דוקודרמה: זרוק אותו לאיראנים – איך נפטרנו מאשר גרוניס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר