עם נבל ולא חכם

עם נבל ולא חכם

חנה אייזנמן
17.05.2009 07:42
עם נבל ולא חכם


האיש זחל אל מובארק. זחל אל עבדאללה. זחל אל יוזף רטצינגר. זוחל אל האפס הנקרא אובמה. וכל זה, בשם העם היהודי! לא יעזור להם, לחסידיו השוטים והפושעים – נתניהו ייזכר לדיראון עולם בדברי ימי ישראל. הוא שמסר את עיר האבות, חברון, לאבותיהם הרוחניים של הנאצים. הוא שלחץ את ידי רב-הטבחים, ערפאת, שעל פי ספר השיאים של גינס שבר שיאי עולם ברצח המונים.



 

ב”ה

 

 

 

עַם נָבָל וְלא חָכָם 

 

 

כל הכותרות שלהלן לקוחות מערוץ 7, הערוץ ה”ציוני דתי”, שמעולם לא העמיד לרשותי את במתו. לכל אידיוט “ממלכתי” ניתנת הבמה הזו, אבל לא לי. ועל כן, גם הערוץ שהמשיך לרוץ, בצדי הדרך, יידרש לתת את הדין על שפך דמם של אלפי יהודים ועל חורבן ארץ ישראל. קריאת הכותרות, המנותקות לגמרי מן המציאות, נותנת את ההרגשה של חיים בפלאנטה אחרת, ואולי משהו כמו ספרו של אריך קסטנר – “ה-35 במאי”.

 

להלן הכותרות –

 

אל תלחץ למסירת חלקים מא”י

 

לקראת פגישת ראש הממשלה עם נשיא ארה”ב שלחו תושבי הגבעות מכתב לאובמה בו הם מבקשים: אל תלחץ על עם ישראל לתת חלקים מארץ ישראל.

 

 

נתניהו מסוגל לעמוד מול הלחצים בארה”ב

 

הרב שלום גולד מאיחוד הרבנים למען עם ישראל אומר כי הוא מתפלל שנתניהו יעשה את מה שמוטל עליו בפגישה עם אובמה.

 

 

דעה: איזה אושוויץ תעדיף, מר נתניהו?

 

פורסם ב: 15/05/09, 10:55

מעמידים את מדינת ישראל בפני הדילמה לבחור בין שתי סכנות קיומיות: זו מיו”ש וזו מהפצצה הגרעינית.

 

כצל’ה לנתניהו: אל תסטה מהבטחותיך לבוחרים

 

יו”ר האיחוד הלאומי שלח מכתב לראש הממשלה, לקראת נסיעתו לארה”ב וביקש ממנו: אל תסטה מהבטחותיך לבוחר לשמור על ארץ-ישראל לעם ישראל.

 

 

הבית היהודי לנתניהו: קיים הבטחתך

 

סיעת הבית היהודי מבקשת מראש הממשלה להיפגש עימה בטרם צאתו לפגישה המדינית עם נשיא ארה”ב. המטרה: להזכיר לנתניהו את הבטחותיו.

 

 

כצל’ה, תוכל להזכיר פעם אחת בה קיים נתניהו את הבטחותיו לבוחריו?

 

תושבי הגבעות, האם ביררתם פעם את נטיותיו הדתיות של אובמה? הידעתם שהאלו-הים מעניין אותו בדיוק כפי שהוא מעניין את שמעון פרס ושולמית אלוני? הידעתם שהאיש קומוניסט, ליברל התומך ברצח עוברים ובהגנה על פדופילים? לא שמתם לב שהוא אוהד מושבע של הג’יהאד ושונא ישראל? דבריכם, ממש, פאתטיים.

 

הרב גולד, שליט”א – האם כבודו סבור באמת שנתניהו טס אל אובמה, יש”ו, כדי לעמוד מול הלחצים? להתנגד הוא יכל גם מכאן!!! האם הרב טרם למד, במשך כל שנותיו בארץ, ובמחנה הנכון, ש”מדינת ישראל”=מרוז, היא המזמינה את הלחצים, כדי להצדיק את רדיפת העם היהודי?

 

ובועז, הרי אתה יודע שכל הפטפוטים על ה“סכנה האיראנית” מטרתם אחת – להסיח את דעתם של היהודים בארץ ישראל מקידום תכנית השלבים להשמדתנו, בראשות “מדינת ישראל”? האינך יודע, שככל שנהיה גדולים וחזקים יותר כן תרועות הניצחון של איראן תהיינה בעלות אוקטוות פחות ופחות נשמעות? וזו בדיוק הסיבה שאויבינו מבית מרכזים אותנו בגבולות אושוויץ, כדי להקל על הטיווח האיראני! פרס, הפושע מספר אחת בעולם, הוא המעלה כל העת את איראן על ראש שמחתו. איפה הוא, יש”ו, ואיפה אחמדינג’אד? פרס אחראי לרצח אלפי יהודים, אחמדינג’אד טרם רצח יהודי אחד! גם נתניהו פושע גדול פי כמה מכל האחמדים!! מי כמוהו יודע שהוא משקר? מי כמו מחבר “מקום תחת השמש” יודע עד כמה הוא משקר, ועד כמה הוא פושע נגד העם היהודי ונגד האנושות? מי כמו בנו של בן-ציון נתניהו יודע את האמת ומתכחש לה?

 

האיש זחל אל מובארק. זחל אל עבדאללה. זחל אל יוזף רטצינגר. זוחל אל האפס הנקרא אובמה. וכל זה, בשם העם היהודי! לא יעזור להם, לחסידיו השוטים והפושעים –  נתניהו ייזכר לדיראון עולם בדברי ימי ישראל. הוא שמסר את עיר האבות, חברון, לאבותיהם הרוחניים של הנאצים. הוא שלחץ את ידי רב-הטבחים, ערפאת, שעל פי ספר השיאים של גינס שבר שיאי עולם ברצח המונים. הוא שהצביע בעד ביצוע מדיניות היודן-ריין בגוש קטיף, הסווה את פשעו בהצגה, תרתי משמע, של “14 נקודות” לא מציאותיות, הנוכל, וגם ברח, כדי לא להיות נוכח, בעת ביצוע הפשע. הוא הנמוך מכולם!!!

 

למה לא נפלתי מעולם בפח של נתניהו? למה מעולם לא נפלתי בפח אריאל שרון? כי אני ישרה! להבדיל מכל בוחרי “הרע במיעוטו”! כי איני מרמה את עצמי! כי אני מקשיבה היטב לאנשים ואיני שוכחת לעולם את מעשיהם! שקר גורר שקר ועבירה גוררת עבירה. וכאן, במרוז שהשמאל בנה, מלאכתם של הרמאים קלה במיוחד, כי העם הזה נוח לשכוח ונוח לסלוח, ונוח להיאחז בקש. שאילולא כן, לא היה מניח ליוזף רטצינגר, ימח שמו, לטמא את ארץ הקודש בנוכחותו. רבנים לא היו משפילים את כבוד התורה לרגלי הטינופת הזו. והאידיוטים לא היו מצביעים שוב לנבל, נתניהו!

 

כשהנבל התייחס להסכמי הדמים והבגידה שנחתמו באוסלו – “הסכמים בינלאומיים יש לכבד”, היה ברור לי לאן מועדות פניו. אבל, ערוץ 7 הקדיש את עצמו לקידום מכירת נתניהו לעם ישראל. כשרציתי לעלות לשידור, שזה נדיר אצלי (ולכל המודיעים לי שרצו מזמן להתקשר להגיד לי יישר כח על דברי ברדיו, זה לא אני! אצלי הרדיו שובת במשך כל שעות היום. הוא פועל רק כשבעלי בבית ומאזין ל”חדשות”, או לחזנות ברדיו קול-חי), כדי להזהיר את עם ישראל מפני האיש הזה, לא נתנו לי! ורק נבחר הרמאי הצבוע, הוא שכח את ערוץ 7 וסירב להתראיין בו. זה לא היה טוב לאופורטוניסט הזה. אך הערוץ היה ראוי לכך!

 

ואיזה פתחון פה יש לסיעת “הבית-הלאומי”? הרי הם הורידו את דגל ארץ-ישראל לתחתית התורן. הם לא “ימין קיצוני”, מה שחשוב זה ה”חינוך”, כלומר – ללמד דבר אחד ולעשות את הפכו, כמו – מצוות ישוב ארץ ישראל שקולה כנגד כל המצוות שבתורה, אבל “ממלכתיות” ה“לא יהיה סירוב פקודה”, שקולה כנגד הכל, גם נגד צו עליון! מזמן איחרתם את הרכבת!!! לכו לכם לדרככם! הניחו לנו! לעולם לא תצא הישועה מכם, לעולם לא תצא זו מן ה“שותפות ההסטורית” עם תמצית השטניות בעולם!

 

 (ו) הֲ לַיְקֹוָק תִּגְמְלוּ זֹאת עַם נָבָל וְלֹא חָכָם הֲלוֹא הוּא אָבִיךָ קָּנֶךָ הוּא עָשְׂךָ וַיְכֹנְנֶךָ: דברים פרק לב

 

 

 

 

 

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר