שפיות מול טירוף שנאת ישראל

שפיות מול טירוף שנאת ישראל

חנה אייזנמן
12.02.2008 09:28
שפיות מול טירוף שנאת ישראל


אני רגישה מאד למולדתי בעבר הירדן המזרחי. לא בגלל כיבוש אימפריאליסטי, אלא, משום שהיא שלי, אז מה? הפיקציה המכונה “ממלכת ירדן” מתחשבת ברגישותי ואינה בונה ומרחיבה ישובים, לעצמה, בארצי שלי?



ב”ה

 

שפיות מול טירוף השנאה

 

מעריב, 1.10.1996 

 

הגויים ידועים ברגישות המיוחדת שלהם לזכויות היהודים, ובעיקר לזכות הקיום שלהם, מפַּרעֹה, דרך המן וטורקווימדה, דרך חמיילניצקי והמופתי, ועד היטלר והשמאל ה”יהודי”, כולם רגישים נורא לזכות הקיום של היהודים, קשה להם להכיר בה. היא מאוסה עליהם.

 

                                שרידי השלג בחפירות עיר דוד

 

מדי בקר, בין שובו מתפילת שחרית לבין יציאתו ל”כולל” לפנסיונרים, מאזין בעלי ל”חדשות” ב”קול ישראל”. אני מתרחקת ככל האפשר ממרחב השמיעה של שיקוצי כתבלבי מנגנון התעמולה של האויב. כבר למעלה מששים שנה אנו שומעים בדיוק את אותן ה”חדשות”.

 

מדי פעם, מתגנבים לאזני משפט או מלה מראיונות הבקר, שדי בהם לגרום לזיהום אויר מחניק עד סופו של יום ועד בכלל.

 

הבקר שמעתי על הקפאת הבניה בהר-חומה ובפסגת זאב, בגלל ה”רגישות המיוחדת…” בלה, בלה, בלה…

 

הגויים ידועים ברגישות המיוחדת שלהם לזכויות היהודים, ובעיקר לזכות הקיום שלהם, מפַּרעֹה, דרך המן וטורקווימדה, דרך חמיילניצקי והמופתי, ועד היטלר והשמאל ה”יהודי”, כולם רגישים נורא לזכות הקיום של היהודים, קשה להם להכיר בה. היא מאוסה עליהם.

 

פולשים זרים משתלטים על ארץ קדשנו, נחלת אבותינו, ירושתנו, וקונים להם בכך “רגישות”, ואנו מתחשבים ב”רגישותם…..”

 

אני רגישה מאד למולדתי בעבר הירדן המזרחי. לא בגלל כיבוש אימפריאליסטי, אלא, משום שהיא שלי, אז מה? הפיקציה המכונה “ממלכת ירדן” מתחשבת ברגישותי ואינה בונה ומרחיבה ישובים בארצי שלי?

 

אנו, היהודים, רגישים מאד מאד להר בית קדשנו, למעשה, מאז גורשנו ממנו בכח הזרוע של “רגישים” למיניהם, לא הפסקנו להתפלל לעברו, שלש ביום, אין ברכת מזון, קצרה או ארוכה, בה אין אנו מתפללים, עד עצם היום הזה, לבניית ירושלים עיר הקודש, לעלות לתוכה ולשמוח בבניינה… ומה עשו הזדים, שהושלטו עליה על ידי הבריטים ובן-גוריון, שר”י? החריבו את עשרות בתי הכנסת בה, ב”רגישות” ובנחישות, חיללו את בית הקברות בהר הזיתים, והיום, ברשות משמידי עם ישראל, השמאל ה”ישראלי”, הם חופרים ומרחיקים כל סימן וזכר לנוכחות היהודית המשמעותית, מכל הבחינות, בהר.

 

 

קטע קטנטן במנהרות המדהימות, נכס צאן ברזל יהודי, שאין שום הצדקה להשארתו

טמון מתחת לאדמה באין רואה. כאן הקטע המוליך ל”עזרת נשים”, בבית הכנסת, באותו קטע

של הכותל המערבי, הנמשך אל תוך המנהרה.

 

ויום אחד, פתחו היהודים מנהרה חשמונאית. אתר הסטורי יהודי רב משמעות, שהיה חסום, משום מה. היה זה במקרה, נתניהו, שדווקא רגיש מאד למה יאמרו הגויים. כרגיל, היתה זו עילה להשמיד, להרוג ולאבד את היהודים, כשהשמאל, ימח שמו, מבין את ההתנהלות הזו, ב”רגישותו” הרבה. כרגיל.

 

למוסלמים 60 מדינות. לערבים, לבדם, למעלה מעשרים. מדינות ערב משתרעות על 99.9% של אדמות המזרח התיכון. בעולם, מליארד מוסלמים, שלש מאות מליוני ערבים, והם כולם מתעסקים במדינת היהודים הקטנטנה, שכן, חלקה הגדול של נחלת היהודים כבוש בידיהם, והשמאל, ימח שמו, משחק בקלף ה”פלשתינאי” להצדקת הג’יהאד של מליוני הארכי-ארכי-נאצים. כי השמאל הישראלי גרוע מכל הנאצים. אפילו אין מלים בשפת אנוש, להגדיר את הזוהמה הזו.

 

 

סתם יום של חול, גשום. תפילת ערבית, ליד הכותל בחלקו המקורה במנהרה.

(צילמתי מבלי לראות. הרמתי את המצלמה מעל למחיצת עזרת הנשים, הנמצאת

במפלס גבוה יותר, הפניתי את העדשה, כלפי מטה, וצילמתי…)

 

להלן דוגמאות – “המדברות בעד עצמן”. כלומר, אחת מדברת בשם השפיות, הצדק, האמת, הדין והמוסר, האחרת מדמנת רשע ופשע, דמים וזדון. ונשים את חרוזי הטירוף, למעלה –

 

 מעריב, 1.10.1996

 

ועיקר שכחתי, חובה קדושה היא, לפוצץ את המסגדים, שנבנו כפרובוקציה נגד היהודים, בהר-בית-קדשנו.

ושוב יקפצו הקופצים, כל העולם המוסלמי יעלה עלינו….. זה, מה זה, מצחיק! ומה העולם הג’יהאדונאצי הזה

עושה עכשו?

להיפך, לאחר ניקוי הר הבית מן המסגדים, יהיה הרבה יותר שקט בארץ, ולא נראה עוד את אלפי ה”מתפללים

מוסלמים חפים מפשע” דורכים במקום קדש הקדשים וגם לא נחטוף בלוקים על הראש ברחבת הכתל-המערבי!

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר