יהודים שמאלנים המזבחים ומקטרים בבמות האנטישמיות – Leftist Jews who worship at altar of anti-Semitism

יהודים שמאלנים המזבחים ומקטרים בבמות האנטישמיות – Leftist Jews who worship at altar of anti-Semitism

ג’יימי גלזוב
05.03.2009 19:07
יהודים שמאלנים המזבחים ומקטרים בבמות האנטישמיות - Leftist Jews who worship at altar of anti-Semitism


פרשיות האהבים של חומסקי ופינקלשטיין עם הגורמים המכינים את רצח העם היהודי, משקפות את עמדתם הכוללת של היהודים השמאלנים. תופעה זו היא חלק של אותו וירוס פסיכולוגי, המביא אינטלקטואלים שמאלניים להעריץ משטרי עריצות, המשמידים אינטלקטואלים, והוא המהווה השראה לפמיניסטיות לתמוך ברודנויות המוציאות נשים להורג.



ב”ה


לא רק אני מנסה להבהיר לכם, כבר הרבה שנים, שפולחן-המות הוא שורש הקיום של השמאל. וכשאני אומרת לכם, שהשמאל רוצה ואף פועל להשמדתנו, תאמינו! כי זו האמת! היום חובקת אידיאולוגית המוות של השמאל את כל הוויתה של מרוז (“ישראל”)! רוב היהודים מן הסוג אליו מתייחס המאמר, יושבים בארץ ישראל. הם המתווים את מדיניות המדינה שהשמאל בנה, הם התיקשורת, הם המובילים אותנו, במודעות מלאה, לאבדון! וזה נמשך כבר עשרות בשנים, על כן, רבה ועצומה מאד אשמתם של אלה שהטיפו כל השנים לאהוב את הרוצחים האלה, ואף להישמע לפקודותיהם להביא עלינו את המוות!

 

יהודים טובים וגויים, חסידי אומות העולם, מאמינים שטובת העם היהודי לנגד עיני “ישראל”, כאשר, באמת, “ישראל” היא השמאל. מה שמטעה את כל האנשים הטובים האלה הן ההצגות האור-קוליות המוצגות מידי פעם על ידי “ישראל”, למשל, בעזה ובלבנון, כאשר, במקביל, עושה “ישראל” הכל, כדי להפוך גם את יהודה, שומרון ובנימין לבסיסי טרור ורצח. כאשר תצא “ישראל” להכות בקיני המרצחים,שהיא עמלה כל כך ליצור, שוב יתפעלו כל האנשים הטובים ויצדדו בה. נראה, שהאנשים האלה אינם שמים לב, שה”מבצעים” אינם משיגים שום מטרה חיובית ליהודים, אלא, את ההיפך מכך, ובנוסף, מבצעים אלה גובים מחיר יקר בחיי יהודים, הנופלים לשווא!

 

 

 

יהודים שמאלנים המזבחים ומקטרים בבמות האנטישמיות

 

Leftist Jews who worship at altar of anti-Semitism

 

Posted: March 04, 2009

1:00 am Eastern

 

 

By Jamie Glazov

 

תרגום: חנה אייזנמן

 

 

דבריו של רוג’ר כהן, בטורו בניו-יורק טיימס, עוררו פולמוס ציבורי בעל עניין מיוחד.

 

דברי כהן על היחס האנושי שמגלה כלפי יהודיה, איראן, זו הדבקה בכוונתה להביא שואה נוספת על היהודים, מהווים תיזכורת מדאיגה לרומן המסורתי המתנהל בין השמאל-הליברלי לבין משטרי העריצות והטרור בעולם.

 

המאמר, השנוי במחלוקת, יכל לשמש הזדמנות מתאימה להטיל אור על התופעה המטרידה ומתמשכת; מדוע רבים כל כך היהודים, בעלי הנטיות השמאלניות, במערב, המצדיקים ואף תומכים במשטרים ובאידיאולוגיות המבקשים להשמיד את היהודים.

 

עתה זה, היינו עדים להיחלצותו המהירה של השמאל לעזרת החמאס בעזה, כאשר נקטה ישראל באמצעים להפסיק את הירי ואת ההרג באזרחיה. היה זה המשך לאירועי קיץ – 2006, עת נחפז השמאל לצאת להגנת החמאס והחיזבאללה, כאשר ניסתה ישראל לחסום את הטרור. האקדמיה האמריקאית התיצבה בראש תנועה אנטי-ישראלית זו. אלף פרופסורים חתמו על עצומה המגנה את ישראל בגין ה“הפצצות הברוטאליות והפלישה לעזה” ובגין “פעילותה הטרוריסטית של מדינת ישראל בלבנון”. כרגיל, לא היה בעצומה זו שום רמז לגינוי החמאס והחיזבאללה, אלא, רק קריאה לשחרר לאלתר את המחבלים הכלואים (שהוגדרו בעצומה: “אסירים פוליטיים, פלשתינאים ולבנונים”), והטלת אשמה על ישראל בגין “מדיניות של הרס והתפשטות”, שהיא הגורם העיקרי להתמשכות ה”סכסוך במזרח התיכון”.

 

שלושה מחותמי המסמך האנטישמי הזה הם ממוצא יהודי – הגורו השמאלני, נועם חומסקי, מכחיש השואה, נורמן פינקלשטיין ומגן הטרור, יואל ביינין.

 

מה דוחף יהודים לחזק את הכוחות המבקשים להשמידם?

 

התשובה נמצאת בספרי – מאוחדים בשנאה: יהודים אלה מייצגים נאמנה את השנאה-העצמית ואיווי המוות, שהם שרשי רגש הסולידאריות שחש השמאל כלפי המשטרים הטוטליטאריים.

 

חומסקי, למשל, הקדיש את רוב חייו לצידוד בגורמים שעיקר עיסוקם הוא – קידום השמדת העם היהודי. בעיני חומסקי כשלה ישראל בכך, שלא אימצה את הסוציאליזם, יתר על כן, היא דבקה בארה”ב והיא האשמה בסכסוך במזרח התיכון. חומסקי מעולם לא גינה את הטרור הפלשתינאי. על פי חומסקי, מאמציהם של מנהיגי הטרור הפלשתינאי להגיע לשלום, היו כנים יותר מאלה של ישראל או של ארה”ב, וכי, רב הוא המשותף בין גרמניה הנאצית לישראל.

 

כשמאלני טיפוסי, אהדתו של חומסקי לפלשתינאים גוברת, במקביל להתגברות נסיונותיהם להשמיד את ישראל. למשל – כאשר העניש ערפאת את ישראל על הצעת השלום שלה בקמפ-דייויד, באינתיפאדה השניה, ב-2000, צידד חומסקי בהתלהבות בערפאת. כאשר התפוצצויות המתאבדים הגיעו לשיא, חתם חומסקי על עצומה הדורשת מן האוניברסיטאות להפסיק כל שיתוף פעולה עם ישראל.

 

הרומן של חומסקי עם הטרור האיסלאמי כולל גם פרשיית אהבים עם מכחישי השואה ועם ניאו-נאצים. בהכחשת השואה מנסים שונאי היהודים למחוק את הזכרון ההסטורי ובכך להגביר את הסיכוי לקיומה של שואה נוספת. אשר על כן נטל על עצמו חומסקי את המשימה הקדושה, להגן על חופש הביטוי של הניאו-נאצים.

 

פינקלשטיין הוא דוגמא נוספת של יהודי שמאלני המעריץ את המבקשים לחסלו. כמליץ יושר לחמאס ולחיזבאללה, עושה פינקלשטיין קריירה בהכחשת היקפה של השואה ויוצא נגד “תעשיית”-השואה, שהיא, לדעתו, יזמה של נוכלים היהודים, המשכתבים את עברם, למטרות רווח על חשבון הפלשתינאים….

 

פרשיות האהבים של חומסקי ופינקלשטיין עם הגורמים המכינים את רצח העם היהודי, משקפות את עמדתם הכוללת של היהודים השמאלנים. תופעה זו היא חלק של אותו וירוס פסיכולוגי, המביא אינטלקטואלים שמאלניים להעריץ משטרי עריצות, המשמידים אינטלקטואלים, והוא המהווה השראה לפמיניסטיות לתמוך ברודנויות המוציאות נשים להורג. תופעת התמיכה בשנאת-ישראל על ידי יהודי השמאל, היא הסתעפות נוספת של דחף-איווי-המוות של השמאל הקיצוני.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ניהול האתר