איילת הכושלת (יד): נפלה על הראש, מתהדרת בפאשיזם – “מריח דמוקרטיה”

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/55205

איילת שקד מתגאה על היותה פאשיטסית. הפאשיזם, לדעתה, “מריח דמוקרטיה“, ומי מחרהמחזיק אחריה (ואולי גם לפניה)? שר החינוךנפתלי בנט!

שמחה ניר, עוד

איילת שקד, סיכום ביניים: כושלת, מושחתת, טיפשה, חסרת בושה – ולוקה בכושר השיפוט

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

איילת שקד – איילת הכושלת – רק לא במשרד המשפטים!

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

בן 79 שנים אנוכי היום (15.6.2018), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

יש גונגל טוטאלי בבתי המשפט. תעשו הכול כדי לא להגיע אליהם

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

כאשר פרסמתי את המאמר הראשון בסדרה הזאת (איילת הכושלת (א): עד אנה יכולה הטיפשות להגיע?), את המאמר הרביעי (איילת הכושלת (ד): נתנה לאפרים (אפי) נוה לזיין אותה בתחת, והוא זרק אותה כמו קונדום משומש) ואת המאמר השביעי (איילת הכושלת (ז): עד אנה יכולה הטיפשות להגיע (2): על “ציד המכשפות” נגד אפריםאפי נוה, שלא היה ולא נברא), עדיין לא העליתי בדמיוני החולני (יש לי כזה, ועל כך גאוותי!) כמה טיפשות יכולה להצטבר אצל שרת משפטים אחת.

והנה, זה הגיע, וכמו שאומרים כתבי האספורט – היא שברה את כל השיאים של עצמה”.

ראו את סרטון התעמולה שלה, לקראת הבחירות לכנסת, הבעלט, ראו אותו קודם, מההתחלה ועד הסוף, בלי פרשנות:

אין שום ספק: איילת שקד היא אישה יפה (אם כי הג’וב שנטלה על עצמה בארבע השנים שחלפו כבר נתן בה את אותותיו, וזו כנראה הסיבה שהקליפ הזה הופק בשחור-לבן. אני הייתי מפיק אותו בשחור-חום), אבל השאלה (שאני לא הראשון אשר מעלה אותה) היא אם אין בזה החפצהשל גוף האישה ויופייה, כאילו הייתה זו דוגמנית בצילומי פרסומת לרכב יוקרתי:

יד ענוגה הייתה לה

כיוון שאני לא מומחה לתעמולה וסרטי תעמולה, אני אשאיר את ביקורת הסרטים” הזאת למומחים ממני, וכיוון שגם שפת הגוף אינה בתחום התמחותי, אני אגע רק בשתי נקודות שנראות לי כאלה שגם פשוטיעם כמוני רואים בהן משהו.

ראו החל מהשנייה ה-19, ראו באיזו חושניות ועדנה היא מחליקה בידה הענוגה על מעקה המדרגות:

והלאה, החל מהשנייה ה-27: ראו באיזו כוח ונחישות (אבל בלי “עוצמה”) היא תופסת בכף ידה (הענוגה, לא לשכוח!) את בקבוק בושם הפשיזם:

וזה מחזיר אותי אל המאמר איילת שקד: בניטו מוסוליני, מהדורתכיס.

אחרי מאמר כזה ניתן היה לצפות שהיא תקפוץ על רגליה האחוריות, שתגיד אני לא כזאת, שתגיש נגדי תביעת דיבה, או, לפחות, שתתריס כנגדי את הבאיזה סגנון אדוני מדברהשחוק עד לעייפה, ומאוס עד לזרא.

אפשרות נוספת שהייתה פתוחה לפניה – שתשתוק, ותנסה להראות לכל העולם שהיא לא פשיסטית (אני לא היחיד שייחסתי לה פאשיזם: הצירוף איילת שקד פאשיזם נותן בגוגל כ-43,700 תוצאות; איילת שקד פאשיסטית – כ-32,300 תוצ’, אם כי סביר להניח שיש חפיפה חלקית בין שתי התוצאות; אפילו הזיקה איילת שקד מוסוליני, שאני, ככל הנראה, הייתי הראשון להציעה – 1.9.2017 – כבר צברה כ-2,290 תוצ’ בגוגל).

אבל לא … איילת הכושלת החליטה לתפוס את השור בקרניו, ולצאת בהכרזה: אני פשיסטית! הפשיזם מריח דמוקרטיה!!!

כיוון שאני, כאמור, לא מומחה לסרטוני תעמולה, אני לא יודע אם זה יוסיף לה קולות בבחירות הבעלט, או יגרע ממנה, אבל אם היו מציעים לי דבר כזה, הייתי דוחה אותו בבוז גלוי: אפילו בעד 120 מנדטים אני לא אשבח את הפשיזם כמריח דמוקרטיה“.

אני הייתי דוחה את זה, כי יש גבול לכל טיפשות.

ואגב, הדבר הכי מדהים, שאף אחד כנראה לא עלה עליו, הוא שהסרטון הזה הוצג לא רק בדף הפייסבוק שלה, אלא גם בזה של שר החינוך (!!!) נפתלי בנט, וגם שם תחת הכותרת הבושם שהשמאלנים פחות יאהבו.

לדעתי גם ימניים לא מעטים פחות יאהבואת בושםהפאשיזם, אבל שדבר כזה ייצא משר החינוך!!! תסלחו לי מאוד, אבל אם אפשר היה, מבחינת החוק, לבטל רטרואקטיבית את מינויו כשר החינוך, הייתי עושה זאת ללא היסוס, אפילו אם משמעות הדבר היא להחזיר את ילדי ישראל אל הרחוב, רטרואקטיבית, לארבע שנים תמימות (ואולי לא כל כך תמימות). ברחוב הישראלי עדיין יש פחות פאשיזם מאשר בימין החדש.

אבל גם אם אי אפשר לבטל אותו רטרואקטיבית כשר החינוך, אנחנו יכולים להתנחם בכך שבקדנציה הבאה החינוך כבר יהיה קטן עליו, כי הוא כבר טוען לכתר שר הביטחון, ובענייני ביטחון יש בישראל כר נרחב לפאשיזם.

לגבי איילת הכושלת התרגיל הזה לא הכי אפקטיבי, כי אני מכיר את שופטי ישראל בערך עשר שנים לפי שהיא נולדה, והם היו בביבים גם לפניה, ולא יצאו משם גם בתקופתה.

עלתה על סרטון

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר