לא אמרתי לכם? עכשיו שוב השמאל תוקף את הבג”ץ – הפעם זהבה גלאון מחפשת די-ניין

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/32748

שמחה ניר, עוד

10 ביוני 2018 05:30

*** איך שגלגל מסתובב לו! … אבל, כמו שאני תמיד אומר, בעניין היחס לבג”ץ, לבית המשפט העליון בכלל, ולמערכת המשפט כולה – בעניין הזה אין כל הבדל בין הימין לשמאל – כולם מייללים או רוקדים על הגגות – לא לפי תרבות השפיטה, אלא לפי ההתאמה שבין הפסיקה לבין הציפיות הפוליטיות שלהם *** ממליץ לבדוק שוב את סקר הדחפורים שערכתי למוטי יוגב

מה הוא עושה לה?

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

בן 78 שנים אנוכי היום (15.6.2017), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עוד רבה המלחמה!

יש גונגל טוטאלי בבתי המשפט. תעשו הכול כדי לא להגיע אליהם

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

זהבה גלאון, לשעבר חכ ויור מפלגת מרץ, קוראת לצאת במרי אזרחי למנוע את הרס הכפרים הפלשתינים הבלתי חוקיים שבית המשפט העליון קבע כי יש לפנותם, ותוקפת במילים קשות את שופטים בגץ אותם היא מכנה ערלי לב, שהכתימו לדיראון עולם את המוסד שהם מכהנים בו“, וגם מוסיפה: “איזה מזל יש למתנחלים, שחבר הכנסת מטעמם מוטי יוגב לא הספיק לעלות על בגץ עם D9, קודם שפסק שאפשר לשלוח את הבולדוזר לפלשתינים“.

מי שיוצאת כנגד גלאון – כמה מפתיע – היא שרת המשפטים איילת שקד:צביעות ללא גבולות. מי שרק לאחרונה תקפה אותי שאני מקעקעת את מעמד העליון, היום קוראת לשופטים ‘ערלי לב’ וקוראת לצאת למרי אזרחי ולאי ציות“, וגם: השמאל מכבד את שלטון החוק, רק כשההחלטות תואמות את השקפותיו. תזכרו את הקשקוש הזה להבא שאומרים לכם שהימין מקעקע את בגץ והדמוקרטיה. והתקשורת, שותקת(הכל על פי ישראל היום, 7.6.2018).

זה שפוליטיקאים מקשקשים ומאשימים זה את זה בצביעות – לכך כבר התרגלנו, ולרוב זה גם נכון, אבל מה שאנחנו רואים כאן הוא תופעה שאני מתריע עליה שוב ושוב, והיא מתבטאת היטב בצמדהמאמרים שכתבתי לפני כמעט 12 שנה (ומאז חזרתי על כך שוב ושוב):

הבגץ דורך להם על היבלות הפוליטיות – רק אז הם מתבכייניםזה על הימין;

הבגץ דורך להם על היבלות הפוליטיות – רק אז הם מתבכיינים (ב): הפעם זה בשמאל.

אני מתריע על שוב ושוב, אך כלום לא עוזר ושוב זה חוזר / כמו הים העקשן, אל החוף (שלא לאהוב אותך איך אפשר, מלים: יוסי גמזו, לחן: רפי בן משה, ביצועים: אבי טולדנו; להקת גייסות השריון).

אגב, גם איילת הכושלת לא מרשימה אותי בטיעון הזה (כמו באחרים), כי אמנם במקרה הזה היא תומכת בבגץ, אבל המאבק שלה על פסקת ההתגברות (שאני, אגב, תומך בה, אבל מנימוקים אחרים, עם הדגשים אחרים, ובמסגרת פרוגרמה אחרת) אינו נובע מאהבתה אל הבגץ – אלא דווקא ההיפך, והוא אחתאום ל-D-9 של חברה למפלגה, חהכ מוטי יוגב.

זה ההבדל ביני לבין הפוליטיקאים, מימין ומשמאל כאחד: אם יום אחד איילת הכושלת תצליח להשלים את מפעלחייה ולמלא את ביהמש העליון בשופטים בעלי אוריינטציה פוליטית ימנית, ואילו המטוטלת הפוליטית תנוע ימינה – הצדדים הפוליטיים יחליפו עמדות ביחסם אל מערכת המשפט – ואילו אני לא אצטרך להחליף אפילו פסיק אחד בכל מאות ואלפי המאמרים שלי.

רעיון לזהבה גלאון

אי אפשר לסיים את הדיון בנושא הזה בלי להזכיר את מאמרי הבלתינשכח מבחר דחפורים, חדשים ומשומשים, לחהכ מוטי יוגב. כחובב כפייתי של בגצים ובולדוזרים הצעתי לחהכ הנמרץ מבחר של כלים טובים יותר, חזקים יותר וחדישים יותר מהדי-9 – במחירים השווים לכל סיעה קטנה בכנסת, אבל הוא לא חזר אלי, לשאול אם זה רציני, וככל הידוע הוא לא הזמין שום דחפור.

אז לא רק שזה רציני, אלא שבביקור חוזר באתר של קטרפילר גיליתי שהם גם משכירים דחפורים לקהל הרחב (בטח למי שמבקשים לבצע עבודה חדפעמית, דהיינו להרוס את ביהמש העליון הנוכחי, בתקווה שיקום בימש עליון חדש, נוח יותר לצד הפוליטי שלו). לחצו לקבלת פרטים.

זהבה, ממליץ לבדוק, אולי תמצאי מציאות שלא היו כאשר אני ביצעתי את הסקר.

______________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר