“גזענות”

“גזענות”

חנה אייזנמן
28.01.2008 20:38
"גזענות"


מדוע לא נדרשו משפחות הפורעים לשלם את הנזקים בני המליונים, שהם גרמו? היה ידוע, לפחות, על שלוש עשרה משפחות, שבניהם השתתפו בפרעות, מדוע אין הן נתבעות לשפות את הנפגעים ברכוש, בנשמה ובנפש ואת המדינה?



ב”ה

 

 

גזענות

 

למה צה”ל המשטרה ואזרחי “ישראל” אינם יכולים לבצע את תפקידיהם, או, פשוט, לחיות, מבלי להקדים ולהכין לעצמם סוללת עורכי דין?

 

הבזיון הוא שרק שלושה עשר פורעים נהרגו, כאשר המוני יהודים נעולים בבתיהם, נחנקים מן העשן העולה מן השריפות המקיפות את ישוביהם, מנועים מיציאה למלאכת יומם. כאשר כבישים ראשיים חסומים לתנועה על ידי האויב הג’יהאדונאצי. כאשר יהודים נעצרים במחסומים ואסור עליהם המעבר. כאשר יהודים נסקלים באבנים ובנקים ובתי מסחר עולים באש.

 

איך הניחה משטרת ישראל לפורעים להעלות את הגליל באש, איך הניחה למצב להגיע לכדי כך? איפה היתה ממשלתו הפושעת של “עם חפשי בארצנו”, בעת הפוגרום, שנמשך ימים? האם תעודות כחולות לערבים מעניקות חסינות לכל פשעיהם, בעיקר הפשעים הג’יהאדיים? האם משום שהפורעים ערבים, טיפלו בהם בכפפות של משי?

 

למה הוקמה וועדת חקירה? למה צה”ל המשטרה ואזרחי “ישראל” אינם יכולים לבצע את תפקידיהם, או, פשוט, לחיות, מבלי להקדים ולהכין סוללת עורכי דין?

 

וכי מה היתה המשטרה צריכה לעשות? להניח להם להשתלט על שארית ארצנו, שטרם נמסרה לידיהם על ידי ממשלות הדמים והזדון של “ישראל”? בכל פעם שחייל או שוטר ממלאים את תפקידם, הם נאלצים לתת את הדין לפני מערכת המשפח במדינה ה”יהודית דמוקרטית”.

 

מדוע לא נדרשו משפחות הפורעים לשלם את הנזקים, בני המליונים, שהם גרמו? היה ידוע, לפחות, על שלוש עשרה משפחות, שבניהם השתתפו בפרעות, מדוע אין הן נתבעות לשפות את הנפגעים ברכוש, בנשמה ובנפש ואת המדינה?

 

והרי היא לפניכם, הגזענות –

 

 

פרופ’ שמעון שמיר מזהיר מפני התגברות הגזענות כלפי האזרחים הערבים בישראל. בנאום שנשא אמר שמיר: “הגזענות הגיעה לממדים מפלצתיים. אנשים קוראים להפרדה במקומות בילוי בין יהודים לערבים. קוראים לזה אפרטהייד, ויש רוב גדול שקורא לזה (הארץ).

 

ואני הייתי אומרת – סוף סוף מראה העם הזה סימני שפיות ויצר קיום!!!

 

מותר או אסור להגדיר את שמעון שמיר כגזעני? טוב, אסתפק ב-מנוול!!!

 

הנה בן דמות תבנית נשמתו המכוערת של שמיר –

 

“קראתי את התעודות שהוא הוציא מתיקו על ההשמדה במשרפות טרבלינקה……

 

“קראתי על קרונות המשא העמוסים טונות של סיד חי שלתוכו הוטלו ונצטופפו חמשת אלפי יהודים, ואשר מתוכו הוצאו בסוף המסע גופותיהם החרוכות למחצה והושלכו אל חפירות קבר.

 

“קראתי על שריפת יהודים חיים בקהילות שונות.

 

“קראתי על עשרים אלף היהודים שנדחקו יחדיו באחד השדות בשלזיה ושימשו כמטרות קליעה

 לרובאי ה”לופטוואפה”. במשך שבוע נתעופפו הכדורים מעל לראשיהם של היהודים עד

 שהשביחו היורים את מלאכתם והמיתו את כל עשרים אלף האנשים.

 

“קראתי……

 

“ד”ר גרינברג ישב והחשה בשעה שקראתי את התעודות. וכשסיימתי שאלני – איזה סוג של

  מאמר אתה מתכוון לכתוב, מר הכט

 

– עומד אני לכתוב משהו על אודות הגרמנים.

 

– מאיזו נקודת מבט יש בדעתך לכתוב על הגרמנים?

 

– מנקודת מבט שכל הגרמנים הם עם של רוצחים….

 

– איננו סבור שמן התבונה היא להאשים את כל הגרמנים ברצח, הייתי רוצה לבקשך

  שתשקול בדעתך היטב לפני שאתה מוקיע את כל העם הגרמני. להוקיע עם שלם, הרי

  זה כמעשה שעושים הגרמנים לגבי היהודים…

 

אין הם מוקיעים יהודים, הם הורגים אותם…..

 

– אני יודע, אמר ד”ר גרינברג, אולם אנא הרשיני להעיר לך – אם תציג את כל הגרמנים כאכזרים

ועשויים ללא רחם, יהא בכך משום נזק ליהודים, כאותם האנשים שאתה מנסה להתקיף. יותר מאשר בכל תקופה אחרת, בחיי עמנו, חייב היהודי היום לנקוט השקפה פילוסופית. עליו לשמור על כך שנפשו לא תתעכר בשנאה, ועליו לראות את העולם בעינים פקוחות לרווחה, עליו להתרומם מעל לרגשי המרירות בלבו, ולא להשיב מלחמה שערה רק בגלל מכאוביו. יש להעניש את הרשעים, אולם, אנא, אל נהיה כמותם, אין זה מוסרי להתקיף עם שלם – אפילו לא את העם הגרמני…  (בן הכט, בספרו “בן המאה העשרים”).

 

קולות ושמועות

 

“….. רבים וטובים אינם יודעים שהפרעות ב-1929 החלו, כמו אינתיפאדת אל-אקצה, כאשר חבורה ימנית קנאית שקראה לעצמה “ברית הבריונים” (על-שם הבריונים מימי בית שני, ויש שקראו לעצמם סיקריקים) פרצה לכותל המערבי בערב יום כיפור ותקעה שם בשופרות ויצא הקול שיהודים רוצים לעלות להר הבית ולהרוס את מסגד אל-אקצה. כך החל מסע הפרעות….” (שולמית אלוני)”

 

מעולם לא תקע יהודי בערב יום כיפור ליד הכותל, ואם תקע, זו זכותו, וזה פשע שהוא נאלץ לעשות זאת לרגלי הר הבית ולא על ראשו. ופשע מתועב הוא – שיהודי בארץ ישראל צריך לקבל רשות לתקוע בשופר.

תקיעת שופר בירושלים, אליבא השולמית המתועבת, מצדיקה את השמדת הקהילה היהודית בחברון ורצח בלא אבחנה של יהודים ברחבי ארץ ישראל.

 

ליהודים, אליבא השולמית ושמיר, אין הזכות אפילו להתגונן, וזאת, כאשר לא מדובר בקול או בשמועה, אלא, בפוגרום!

 

כנ”ל, ה”עתון לאנשים חושבים, אשר לא יפרסם ידיעה על טבח יהודי, מבלי להוסיף בגוף הסרט את תרגום שמאלני:

“בכור ג’אן, בן 53 מראשון לציון, נהרג במוצאי שבת מאבן בודדת שהושלכה על רכבו בעת שנסע בכביש החוף סמוך לכפר ג’סר א-זרקא. השלכת האבנים התרחשה לאחר שבכפר נפוצה שמועה על כך שתושב הכפר נהרג, כביכול, במהלך קטטה באור-עקיבא, מוקדם יותר באותו ערב….'”

 

מה עושים ערבים מג’סר א-זרקא, בערב, באור-עקיבא, אין להם בית? ומה הקשר בין יהודים העוברים בכביש החוף לקטטה באור עקיבא?

השולמית כבר תסביר לכם, זה נורא פשוט….

 

מה זאת אומרת? ישראל ערבים זה לזה! לא? רק אצל הערבים יש, מחד, “מחבלים”, ומאידך –  “אוכלוסיה חפה מפשע”. רק אצל הערבים אסור לנקוט בעונש קולקטיבי.

 

כשערבי נרצח בחלחול, וארגון אי”ל, מיסודו של השב”כ, לוקח על עצמו את האחריות, יכל הפושע, יוסי שריד, לקפוץ – “לפנות את היהודים מחברון…”, כי הדבר השנוא ביותר על יוסי שריד, זה יהודים טובים!

 

א.      זה לא קרה בחברון.

ב.      ואם כן, למה עונש קולקטיבי?

ג.       ולמה עונש קולקטיבי לכל עם ישראל? חברון נחלת העם היהודי!!

ד.      מתי, לאחרונה, פינו את תל-אביב, בגין כל הרוצחים, המסוממים והבוגדים המצויים בה?

וסתם, דרך אגב, היה זה חיסול חשבונות פנימי בחלחול, כן ירבו!

 

 

אז איך זה עובד?

 

כך –  

 

“… הפגנה ראשונה זו הסתפקה בקריאות בלבד נגד הגירת היהודים. וכשראו הדמאגוגים הערביים, שאין מתנגד להפגנה ממין זה, סידרו, לאחר עשרה ימים (בי”ח באדר אותה שנה, 8 במארס), הפגנה שניה, שבה לא רק איימו על היהודים, שיכריחו אותם, על-ידי מעשים (כלומר, על-ידי פרעות ורציחות) לעזוב את הארץ, אלא, גם פצעו 5 יהודים ושיברו את השלט של בית-החולים היהודי, שהיה “מגן דוד” על גבו…

“… ולאחר שראו הערביים, שההפגנות ומאמרי-ההסתה, ואפילו פציעת-היהודים, עוברים עליה בלא עונש, צעדו עוד צעד אחד בדרך ‘בלתי-מסוכנת זו” וערכו פוגרום בירושלים, בימים ב’ וד’ של חול-המועד של פסח תר”ף (6-4 באפריל 1920) – הפוגרום האנטי-יהודי הראשון בארץ ישראל, מה שלא אירע אף פעם בימי התורכים… נהרגו 6 יהודים, וביניהם האגרונום שמואל הרמתי והרב לאזובסקי, כ-200 נפצעו, ובהם כ-15 קשה, היו גם שתי נערות מאונסות, 14 קברים מחוללים, בית כנסת שרוף וחנויות שדודות לעשרות…” (אבטוביוגרפיה, פרופ’ יוסף קלאוזנר).

 

מתי יעמדו לדין החותרים הבלתי נלאים תחת קיומנו בארץ ישראל? מתי יעמדו לדין מסיתים מסוג השולמית, שמיר ויוסי וכל בני מינם, באשמת ניהול תעמולת אויב נאצי בעת מלחמה על עצם הקיום?

 

 

 

 

 

מאידך………

רן כהן: “לירות ברגלי מתנחלים”   

במהלך דיון של ועדת החוץ והביטחון, בנושא כריתת עצי הפלשתינים, קרא ח”כ כהן לירות ברגליהם של מתנחלים שכורתים עצים. ראש השב”כ, דיסקין: הדרג המדיני מעדיף לגלגל עיניים ולהתעלם מהתופעה 

  “לירות ברגליי כורתי עצים”. רן כהן (קובי בכר)

 

חבל שלא עשו מה שרן כהן הציע! היו, למשל, יורים ברגלי יואל מרשק!!! ושאר כל הפרובוקטורים, שוחרי ה”שלום”.

 

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר