על “הערבים רוצים להשמיד את כולנו”, ועל השואה הגרעינית שביבי עלול להמיט עלינו: נאום-תשובה לבנימין נתניהו

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/55944

ביבי נתניהו, אתה, המתיימר להיות מר בטחון“, אתה מוכר שנאה ופחד, משמר את סכנת הפצצה האיראנית על ישראל, אתה מעדיף שהמדינה תישרף, ובלבד שלא לאבד את ה-fear factor – הסחורה שאתה מוכר לבייסשלך, והוא, בתמורה, מבטיח לך את השלטון *** ביבי, אתה פושע, פושע, פושע!

Weeks away

שמחה ניר, עוד

בן 80 שנה אנוכי היום (15.6.2019), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

כך זה התחיל: עו”ד שמחה ניר ומלחמתו במסרסים

לחג החירות, פסח התשע”ט: עוז לתמורה – בטרם פורענות!

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

מר נתניהו הנכבד,

אתה פרסמת צאטבוט האומר: “הערבים רוצים להשמיד את כולנו – נשים, ילדים וגברים“:

מהליכוד נמסר בתגובה: “מדובר בטעות של עובד במטה. רהמ לא ראה את הדברים, לא אישר אותם, הם אינם על דעתו ואינם מקובלים עליו. כשהדברים הובאו לידיעתו הוא ביקש להסירם מיד“.

אצא מתוך שתי ההנחות החלופיות: האחת – שאכן אמת בתגובת הליכוד, והשנייה – שאין אמת בתגובה, קרי: שהיא שקר.

לאחר מכן אצא מתוך שתי הנחות חלופיות נוספות: האחת – שאכן אמת באמירה שהערבים רוצים להשמיד את כולנו – נשים, ילדים וגברים“, והשנייה – שאין זו אלא תעמולתבחירות זולה, שלא תופסת את הבעייה האמיתית.

לאחר מכן אקשר את שני הנושאים יחד עם האמירה שממשלת שמאל חילונית, חלשה … תאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו“.

האם הצ’טבוט אכן לא היה על דעתך, ולא ידעת ממנו?

מתוך הנחה שאכן כך הוא, אומר לך שני דברים, או שלושה, בעצם:

האחד – אתה אחראי לכך, גם אם אישית ידך לא הייתה בדבר.

השני – אלמלא רוח המפקדשלך, אף עובד במטהלא היה מעז לפרסם דבר כזה, ואנחנו יודעים היטב שרוחהמפקד שלך היא שנאת הערבים וזריית הפחד מהם, שהיא זו אשר נותנת לך את התוספת השוליתאשר מטה את הכף לטובתך.

והשלישי – אתה לא הורית להוריד את הפרסום הזה, אלא אחרי שפייסבוק סגר לך את החשבון ל-24 שעות, והדבר נודע ביהודה.

עכשיו, ביבי, תקשיב היטב: אני לא מאמין לך במיל, כי אתה שקרן.

לפני הבחירות הקודמות, כאשר נשאלת אם כראש הממשלה, אם תרכיב את הממשלה הבאה, תדרוש לעצמך חסינות מהעמדה לדין על העבירות הפליליות המיוחסות לך, אתה לגלגת מה פתאום…”, ואחרי שהוטלה עליך הרכבת הממשלה הפרת את הבטחתך, ואמרת כי ללא החסינות לא תוכל לעבוד“.

ואתה גם לא ישר: אתה אמרת שראש ממשלה לא צריך לכהן יותר משתי קדנציות, ואתה מתעקש על הקדנציה החמישית, כשקודמך אהוד אולמרט היה רק בהתחלת החקירות, אתה קראת לו להתפטר, ולא לדבוק בכסא“, ואתה כבר עמוקעמוק בתוך ההליך הפלילי – כפסע ממך ועד לכתב האישום, ועדיין דבק בכסאך!

הלאה: האם הערבים רוצים להשמיד את כולנו – נשים, ילדים וגברים“?

גם כאן אצא מתוך שתי ההנחות החלופיות: האחת – שזה נכון במלואו, והשנייה – שזה נכון חלקית (להגיד שאף ערבי לא רוצה להשמידנו, זה כמו לומר שאף יהודי לא קורא מוות לערבים” – ואת זה אתה לא תשמע ממני).

נניח שזה נכון.

ביבי, אתה ראש הממשלה עשר שנים ברציפות, ועוד שלוש שנים קודם לכך: מה עשית כדי לשנות את רצונם זה?

ב-13 שנותיך בלשכת ראש הממשלה, אם היית משנה את רצונם זה באחוז אחד – היום רצונם של הערבים להשמידנו היה נמוך ב-13% (ב-12.2478977%, אם אתה מתקטנן על חישובי ריביתדריבית).

האם ניסית ולא הצלחת, או שבכלל לא ניסית?

אם ניסית ולא הצלחת – מדוע שלא תודה בכישלון?

ואם לא ניסית – מדוע לא ניסית?

אז אני יגידלך, ביבי: כמו שאמרתי במאמר בחירות מועד ב’, התשעט, 2019 – החתירה לשלום, או הנצחת השחיתות השלטונית? השלום הוא בעוכריך, כי כאשר הוא יגיע הסחורה הפוליטית שלך – שנאת הערבים והפחד מהם – תירקב על המדפים, באין קונה.

ביבי, אתה עשית ככל יכולתך כדי להרחיק את השלום המיוחל, שממילא הוא רחוקרחוק.

כן, כן, אנחנו מכירים את התירוצים שלך: הערבים לא רוצים שלום, אין פרטנר לשלום, אין עם מי לדבר … אבל בשביל מה עשינו אותך ראש הממשלה? בשביל שתעשה שלום עם דונאלד ג’יי טראמפ, הגזען מחרחר השינאה והפחד מזרים?!

ואנחנו גם מכירים את הגימיקים שלך: אתה מזמין את הערבים לנגושיאיישנז“, מתמקח איתם בשיטת תפוסכפייכולתך, ובסוף, כשזה מוכן לחתימה, אתה מוסיף איזו דרישה שכל מטרתה היא לפגוע בכבוד הערבי, עד כדי כך שהם יפרשו מהנגושיאיישנז שלך, ואתה תוכל להגיד אתם רואים? הערבים לא רוצים שלום!!!

ראה איך אתה עושה את זה:

Does Israel really want peace with the Palestinians?

אז צר לי מאוד: מלחמות התעמולה שלך, ביבי, לא מעניינות אותי – אפילו לא כקליפת השום דאשתקד.

ביבי, כראש הממשלה אתה לקחת על עצמך לעמוד בנעליו של הג’ניוס היהודי, ואני מאמין שהג’ניוס הזה מסוגל לגרום לכך שהערבים לא ירצו להשמיד אותנו: אם הוא לא יכול – הוא לא ג’ניוס, ואם הוא לא רוצה, צריך להכניס בנעליו מי שירצה, ויוכל.

ביבי, בנקודה הזאת נכשלת, לא מפני שאתה לא יכול (גם זה אפשרי), אלא משום שאתה לא רוצה, ואתה לא רוצה – כי זה יהיה הסוף שלך ברחוב בלפור.

הסוף שלך, של שרהל’ה שלך ושל יאיר הקשקשן.

אבל זה לא נכון שהערבים רוצים להשמיד את כולנו – נשים, ילדים וגברים“!

כאשר אתה אומר הערבים“, בהא הידיעה, מבחינה לשונית משמעות הדבר היא כל הערבים, וכשאתה אומר כולנו“, כבר לא צריך פרשנות לשונית (מתוך הנחה שלא מדובר במפלגתו של משה כחלון, שמנגנון ההשמדה העצמית כבר עשה את זה, בלי הערבים).

ביבי, האם שמעת איפעם את המושג התפלגות גאוסיאנית, או התפלגות נורמלית?

אם לא, אז ראה את התרשים הזה, כדוגמה:

ולענייננו: בשני הקצוות של העקומה הזאת ישנם, בקצה האחד, מעט ערבים ששונאים אותנו שנאתמוות, ואכן רוצים להשמיד את כולנו“, ובקצה השני מעט ערבים שאוהבים אותנו אהבתנפש, ומכל צד, לכיוון האמצע השנאה והאהבה, בהתאמה, הולכות ופוחתות,עד שבאמצע ישנה המאסההגדולה של הערבים שאין להם כלפינו לא אהבה ולא שנאה.

ואם לא ברור לך, ביבי, אותם העקרונות חלים גם על שנאתהערבים אצלנו, ואם יבוא מנהיג ערבי, ויציג את תמונות מוות לערבים המעטרותאת מקומותינו כהוכחהלכך שהיהודים רוצים להשמיד את כולנו – נשים, ילדים וגברים אני אראה לו את אותו התרשים, ואומר לו בדיוק את מה שאני אומר לך.

 

והמסקנה:

ראשית – השנאה בין היהודים והערבים היא הדדית;

ושנית – עם קצת רצון וכישרון (או כישרון ורצון) אפשר, בהדרגה, להנמיך את להבות השנאה משני הצדדים, ולהזיזבהדרגה את עקומתהגאוס הטראגית הזאת.

בהדרגה, כך שבמוקדם או במאוחר נזכה לנורמליזציה ביחסים שלנו עם שכנינו הערבים, ובהמשך נוכל להגיע גם להסכמי שלום פורמאליים (כמו, למשל, הסכמי השלום עם מצרים וירדן).

ביבי, אולי אתה יכול, אבל, כאמור, אתה לא רוצה, כי כל הקריירה הפוליטית שלך רוכבת על השנאה והפחד.

וזה מביא אותנו, כפי שהבטחתי לעיל, אל אמירתך שממשלת שמאל חילונית, חלשה … תאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו“.

אבל לפני שאגע באיראן הגרעינית, אתעכב לרגע על הכריכה הרבמפרקית של ממשלת שמאל חילונית, חלשה“, ואשאל אותך מה עניין מחט לתחת.

אולי תגיד לנו מה הקשר בין חילוניות הממשלה לבין הגרעין האיראני?

ואולי תגיד לנו במה שונה ממשלה שמאלית חלשה מממשלה ימנית חלשה?!

אז לא, אין שום קשר, אבל בכישרונך הדמגוגי אתה מנסה להחדיר לתתהתודעה שלנו שממשלת שמאל תהייה חילונית (לא בטוח, וכבר היו דברים מעולם), חלשה, והיא תאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו.

אז לא, ביבי, אל תכרוך לנו דברים יחדיו, כדי לטמטם אותנו.

ועכשיו לאיראן הגרעינית: ביבי, ערב הבחירות בשנת 2015, נשאת בקונגרס האמריקאי נאום בחירות לטובת עצמך ולטובת המפלגה הרפובליקנית, לקראת הבחירות אצלם, בנובמבר 2016.

בנאומך הבעת דאגה מהפצצה האיראנית, והזהרת שהיא weeks away, דהיינו עניין של שבועות ספורים עד שהפצצה הגרעינית האיראנית תהייה מוכנה מבצעית, לשיגור אל מדינת ישראל.

בעת נאומך זה כבר ידעת על המשאומתן שמתקיים בין הקהילה הבינלאומית, שהייתה מיוצגת ע”י ארה“ב, בריטניה, צרפת, סין, רוסיה וגרמניה, לבין האיראנים, אבל לא ידעת לאן זה יגיע (גם הנושאיםונותנים לא ידעו, מיינד יו), וכדי להראות עד כמה אתה חכם ומודאג, אתה אמרת:

My friends, for over a year, we’ve been told that no deal is better than a bad deal. Well, this is a bad deal. It’s a very bad deal. We’re better off without it.

(APPLAUSE)

Now we’re being told that the only alternative to this bad deal is war. That’s just not true.

The alternative to this bad deal is a much better deal.

(APPLAUSE)

A better deal that doesn’t leave Iran with a vast nuclear infrastructure and such a short break-out time. A better deal that keeps the restrictions on Iran’s nuclear program in place until Iran’s aggression ends.

(APPLAUSE)

A better deal that won’t give Iran an easy path to the bomb. A better deal that Israel and its neighbors may not like, but with which we could live, literally. And no country…

(APPLAUSE)

… no country has a greater stake — no country has a greater stake than Israel in a good deal that peacefully removes this threat.

לא להאמין, ביבי, איך קשקשת נגד ההסכם הגרוע הזה“, שלא היה לך שמץשלמושג עליו (וכאמור לעיל, גם מנהלי המום עליו עדיין לא ידוע מה ייצא להם מהתנור), ואמרת שהאלטרנטיבה לו היא הסכם טוב בהרבה” …

והנה, הגיע ההסכם, והתברר שהוא היה הכי טוב שאפשר לחלום עליו: הוא האריך את השבועות הספוריםשלך לעשר שנים, עם אופציה להארכה. ואם יש לך ספק – ההסכם הזה החזיק את האיראנים בביצים, כך שלא היה כדאי להם להפר אותו.

והם קיימו את המוסכם, ככתבו וכלשונו, וכל שירותי המודיעין האמריקאים, וגם הסבאא (הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית) אישרו שהאיראנים מקיימים אותו.

ביבי, היית צריך לרקוד משמחה, היית צריך לברך את נשיא ארהב דאז, ברק אובמה, ולהודות על ההסכם הזה, אבל אז לא היה לך במה להפחיד את הבוחרים שלך, וגם זה היה עולה לך בכסאך.

אז מה עשית, ביבי?

חיכית לנשיא האמריקאי הבא, אהובך דונאלד ג’יי טראמפ, כדי להניע אותו לבטל את ההסכם עם איראן (לא היית צריך ללחוץ הרבה, כי הוא הבטיח את זה במסע הבחירות שלו), ואכן טראמפ ביטל את ההסכם, האיראנים ראו עצמם – ובצדק – כפטורים ממנו, והתחילו להעשיר אורניום מעבר למה שהיה מוסכם.

ביבי, אתה וטראמפ החזרתם את הגלגל לנקודת ה-weeks away שהזהרת מפניה.

ביבי, ראה איזו שואה אתה וחביבך טראמפ עשויים להביא על מדינת ישראל:

דונאלד טראמפ למתחילים, מבט מקרוב (יט): על טראמפ והגרעין האיראני: תחזית מינימוםמקסימום.

Weeks away

אבל לך זה לא אכפת, כי אתה, המתיימר להיות מר בטחון“, מעדיף שהמדינה תישרף, ובלבד שלא לאבד את ה-fear factor – הסחורה שאתה מוכר לבייסשלך, והוא, בתמורה, מבטיח לך את השלטון.

ביבי נתניהו, אתה פושע, פושע, פושע!

_________

המלצת היום: שרה נתניהו: “נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף

______________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

דוקודרמה: זרוק אותו לאיראנים – איך נפטרנו מאשר גרוניס

2 תגובות על “על “הערבים רוצים להשמיד את כולנו”, ועל השואה הגרעינית שביבי עלול להמיט עלינו: נאום-תשובה לבנימין נתניהו”

  1. מאיר שרגאי הגיב:

    בקשר לכתבה קודמת בעניין בג”צ על כביש 443:
    הבג”צ קבע אמנם את זכות הערבים לנוע על כביש 443,
    אבל זה בבג”צ ולא במציאות.
    החסמים במחסומים כ”כ גדולים יחסית לחלופות כך שרבים מהפלסטינאים מעדיפים את הכבישים העוקפים – שהתפתחו מאד, ע”פ כביש 443.
    כלומר המציאות היא שמכתיבה את הפתרונות המעשיים
    ולא חבורת המנותקים מירושלים.
    מי משלם על כך ? ישראל !!! עלות השמירה והמחסומים היא אין סופית, בעיכוב התחבורה והקישוריות ובמחיר השמירה הביטחונית והצבאית בכביש.
    יבוא יום ובג”צ יהיה צודק , אך לא היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר