מיומנו של מגלומן כפייתי, בעל אגו נפוח

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/59039

מי שחושב שאותי משחדים בחבילה של תיקים בכירים“, לא יודע עם מי יש לו עסק

בלי טריקים

 

שמחה ניר, עוד

בן 83 אנוכי היום (15.6.2022), צעיר, בריא ובועט, אבל עוד הדרך רב, עו”ד רבה המלחמה!

כך זה התחיל: עו”ד שמחה ניר ומלחמתו במסרסים

לחג החירות, פסח התשע”ט: עוז לתמורה – בטרם פורענות!

עו”ד שמחה ניר, שר המשפטים וזכויות האזרח – זה המצע

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

החלום…

והמציאות

עברנו את פרעה

החלום

משחר ינקותי חלמתי להיות סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימל. לחובבי ההיסטוריה שבינינו אציין כי היה זה בתקופה שלרוב הינקויות עדיין היה שחר.

מדוע חלמתי על כך משחר ינקותי?

משום שסגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, זה שררה, זה יוקרה, זה כוח, ולפעמים גם מתנות, אמנם קלותערך, אבל אין כמותן כדי לחמם את ליבו של עובד ציבור, החי ממשכורת ממשלתית זעומה אפילו בתפקיד בכיר, כגון סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימ”ל.

קח, למשל, את האפשרות שכאשר ימלאו לך 83 שנים ושבועיים וחצי תקבל מחבר ילדות למבורגיני חדשה ונוצצת, כולה זהב, ישר מהניילונים. אמנם נכדתו עתידה תהייה לגשת לטסט ביום המחרת, אבל מי אמר שאסור לקבל מחברילדות למבורגיני חדשה ונוצצת, כולה זהב, ישר מהניילונים.

וחוץ מזה, אתה גם לא תדע שנכדתו עתידה הייתה לגשת לטסט ביום המחרת, כי בקטנות האלה מטפל סגן הממונה על מבחני הנהיגה.

והמציאות

לקראת הבחירות לכנסת ה-35 זכיתי למקום ריאלי ברשימת זרנוגה גימל שלנו, שהיא רסיס שהתפצל ממפלגתהאם, איחוד הזרנוגות והזרנוגים, שגם היא מפלגתרסיס, כאשר כל מפלגותהרסיס התאחדו טכנית, כדי להתגבר על אחוז החסימה.

אציין כי הבטחת הבחירות המרכזית שלי הייתה לדאוג שכל הבא לטסט יקבל ספל קפה ועוגה לבחירתו, אם אתמנה לתפקיד סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימל.

הבטחה נוספת, אבל משנית, שלי הייתה להצטרף לכל קואליציה שתפיל את בנימין נתניהו, אשר מכהן כראש ממשלת המעבר, מאז החודש השני לכנסת ה-25, ועכשיו, כאמור, אנחנו כבר במערכת הבחירות לכנסת ה-35.

ובלי שטיקים

עברנו את פרעה

אוקיי, עברנו את פרעה, הגענו לכנסת, וראש מפלגת נתניה (נתניהו הבייתה!), המארקיב דה לה שמאטה (להלן גם: המארקיב, דה לה שמאטה, או סתם השמאטה) קיבל מנשיא המדינה, חיים הרצוג השני, את המנדט להרקיב את הממשלה, אחרי שהביא רשימה של 61 ממליצים (גם אני הייתי ביניהם).

כאן, סוףסוף, הגיעה שעתי להגשים את חלומי מינקות: תפקיד סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימל, כאשר הקלף המנצח שלי הוא האצבע ה-61, אותה אני מחזיק סמוך לחזה.

ועל כך אמרינן נא באצבע.

אלא מאי?

פטריס לומומבה השביעי, נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (הידועה גם כקונגו קינשאסה, או קונגו ברזאוויל – מי זוכר), הבהיר למארקיב שאם שמחה ניר יקבל את תפקיד סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימל, הוא קורא את שגרירו בישראל להתייעצות“.

וכל כך למה?

בגלל הסגנון הבוטה והמשתלח של שמחה ניר, סגנון שבגללו הוציאו אותו מלשכת עורכי הדין לשתי צמיתויות מצטברות + 27 שנים נוספות, מצטברות גם כן.

אני יושב בחדרו של השמאטה אשר מסביר לי את המצב הבעייתי, ומוכן לתת לי פיצוי נדיב מאין כמוהו: ראש ממשלה ראשון ברוטציה, ראש ממשלה שני ברוטציה (בחצי השני של הקדנציה), ובנוסף לכך גם משנה לראש הממשלה, השר לביטחון חוץ, השר לביטחון הפנים, שר האוצר, שר החוץ, שר המשפטים, שר התחבורה המוטורית, שר תשתיותהעל, וסגן שר הדתות (כל אלה במקביל, למשך כל כהונתה של הכנסת ה-35) – העיקר להעיף את בנימין נתניהו, שתקוע לעם היושב בציון כעצם בגרון, כך שאין אפשרות להקים ממשלה איתו, ואין גם אפשרות להקים ממשלה בלעדיו.

אני הצנוע, שמעולם לא רדפתי אחרי השררה, הכוח והכבוד, לא מקבל את הצעת השוחד, כי, כאמור, חלומי מינקות היה תפקיד סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימל, וזו הייתה הבטחתי העיקרית לבוחרים שלי.

אני מתריס בקול רם שיישמע מקומת הסיעות בכנסת ועד למרתפי בנק ישראל, אשר מעבר לשתי גבעות: באיזו חוצפה מרשה לעצמו הלומומבה הזה להתערב בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל!

שמחה, אומר לי השמאטה, בגלל העקשנות שלך אנחנו נצטרך לסבול את נתניהו עד הכנסת ה-45 – זה מה שאתה רוצה?

אני: הבטחתי לבוחרים שלי לעמוד על תפקיד סגן מנהל משרד הרישוי, והממונה על בוחני הנהיגה, בזרנוגה גימל, בלי טריקים ובלי שטיקים, ועלי איש לא יאמר כסדום היינו, לביבי דמינו.

השמאטה מתחיל לאבד שליטה על עצמו: שמחה, אתה בסך הכל סגן המצליף של סיעתיחיד מושתנת שהתפצלה מסיעתיחיד מחורבנת, אתה מגלומן כפייתי בעל אגו נפוח!

אני: זה חדש בשבילך?!

__________

לקריאה נוספת:

איך להפיל את נתניהו, סופית ומוחלטת

לא להאמין: שמחה ניר, רל”ביסט ידוע, מוכן לממשלה בראשות נתניהו!

בנימין נתניהו, לא על זה נפל אחיך יוני ז”ל!

נתניהו, בנימין: שעתך היפה הגיעה, עלה בכוחך זה!

חמש הערות לקראת הבחירות מועד ה’, הבעל”ט, מחר, 1.11.2022

על שערוריית אחוז החסימה: אביגדור ליברמן, התכונן לאכול את עצמך!

על השימוש המטופש בצ’מברליין להגנה על האסונות שנתניהו המיט עלינו

Donald J. Netanyahu and Benjamin Trump

###

למכירה באמזון ובחנויות הספרים המובחרות

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

דוקודרמה: זרוק אותו לאיראנים – איך נפטרנו מאשר גרוניס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול האתר