פסח התשע"ז – חג שמח וכשר לחו"לכם!

עו"ד שמחה ניר, שר המשפטים וזכויות  האזרח הבא – מצע מעודכן, אפריל 2017!

*** המאמר ה-4500 באתר: פנייה לנשיאת ביהמ"ש העליון, מרים נאור, על אמון הציבור בשופטיו *** רובינשטיין אליקים הנבל – עכשיו תורך! * מישאל חשין – קווים לדמותו

* איילת שקד – כשלון ושחיתות * עוד על "נאציזם כחול-לבן" *  על האקטיביזם השיפוטי *

*** עמיעד רט, שופט: גנב! גנב! גנב!!! מדוע אתה לא תובע אותי?! ***

אתר "משוב העם" לזכרו של אשר יגורתי גרוניס, טרוריסט פסיקת ה"הוצאות"

בית המשפט העליון מחפה על מושחתי ההוצל"פ


חשבונות של תשעה באב

גלעד קדומים, ירושלים 16.07.2013 21:15
ארורים תהיו

ארורים תהיו


כן, אני יודע, יהיו כאלה שיעזו להגיד לי שזה פוליטי ושילכו לעזאזל עם הפוליטיקה שלהם. יהיו גם כאלה שיאמרו שזו "טרגדיה אנושית". הם מוזמנים להצטרף לקודמיהם עם הפסיכולוגיה הדפוקה שלהם.



המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

אל תאמרו "מבחן בוזגלו" – אמרו "מבחן אלישבע"

לדף הפייסבוק של עו"ד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא*לסגור את לשכת עורכי הדין

מחזה הדוקודרמה החדש: זרוק אותו לאיראנים

איך נפטרנו מאשר גרוניס

היום, תשעה באב, הוא יום חורבן בית מקדשנו.

שש פורענויות ארעו ביום זה וביום שלאחריו. אני רוצה להתרכז לרגע באחרונה, זו שארעה ביום שאחרי תשעה באב לפני שמונה שנים. גירוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון וחורבן הישובים שם.

 

לא יודע כמה שמו לב לקישור שהבאתי לפני כמה ימים של תפילת הבנות המזעזעת, אבל היה מישהו ששם לב לכך וגם שיתף ואפילו כתב איזה משהו "אמפתי" ו"מזדהה" בתור אחד שהיה שם. הוא היה בצד השני, אחד מפושעי הגירוש המתועבים.

אפילו להגיב אצל אותו פושע ארור בדף הפיכסבוק שלו אני לא יכול כי זה לא ציבורי, אבל לסגור את החשבון הזה בפומבי אני בהחלט יכול.

ואני מאחל לו ולכל משפחתו כל רע. כן, ממוצא יהודי. כן, בתשעה באב. דוקא בתשעה באב.

כי תשעה באב זה לא רק יום של חשבון נפש לאומי. זה גם יום של סגירת חשבונות לאומי ושמונה שנים אחרי זה זמן טוב לבוא חשבון.

 

כן, אני יודע, יהיו כאלה שיעזו להגיד לי שזה פוליטי ושילכו לעזאזל עם הפוליטיקה שלהם. יהיו גם כאלה שיאמרו שזו "טרגדיה אנושית". הם מוזמנים להצטרף לקודמיהם עם הפסיכולוגיה הדפוקה שלהם.

כל מי שעיניו בראשו ולבו פועם, אמור לראות את הדברים הגלויים לעין כל - היה כאן פשע מתועב ונבזי הנורא ביותר בתולדות הפשע המאורגן של מדינת ישראל על 65 שנותיה. זהו פשע גרוע יותר מהרצח באלטלנה, מכוער יותר מעלילת הדם בדיר יאסין, מתועב יותר מה"אני מחכה לטלפון מחוסיין" של משה דיין שם רשעים ירקב ונבזי יותר ממעלליו בבנות ישראל, מזוהם יותר מהמחדל של מלחמת יום כיפור, מרושע יותר מהכפשת רוב העם בגלל פאשלה (חיסול?) של השב"כ ואכזרי יותר מפיגוע אוסלו.

 

כן, אתם תמיד יכולים להתנחם בעובדה שאני "קיצוני". זו הדרך להתחמק מאחריות ולהמשיך להזדהות עם הפשע המאורגן, אבל אם אני קיצוני בכך שאני מתאר את הדברים בדיוק נמרץ כפי שהם מבחינה מוסרית של אותם אנשים, לא שלי - לי יש מוסר אחר. אחד בלבד, לא כפול - אז אם אני קיצוני בכך אז יש לנו כאן בעיה לשונית לא פשוטה. קטע עם הגדרות.

כי מי שמסוגל להצדיק באיזושהי צורה, או להבין, או לקבל, או להסכים עם הפשע הזה, יהיה מוכרח לפי המוסר שלו להצדיק את פינוי תושבי אום אל פאחם מחר בבוקר. וזה יקרה. וההצדקה המוסרית תהיה של אותם אנשים שהצדיקו את הגירוש המתועב והנבזי והמזוהם בגוש קטיף ובצפון השומרון.

 

כי איפה נשמע דבר כזה שליהודי אסור לגור במקום מסויים בארץ ישראל או בעולם כולו רק בגלל מוצאו האתני? ואני הגזעני?

הרי כשבגרמניה לא רצו יהודים יהודי העולם כאיש אחד התקוממו נגד גרמניה עד כדי כך שהם פעלו נמרצות (ואף הצליחו) למנוע מיהודים לצאת את גרמניה והקטינו את ערכה של ועידת אוויאן עד שהביאו לכישלונה. והדברים מתועדים ברבבות מסמכים. ועידת אוויאן לא הוכיחה שהעולם שתק אלא שהיהודים פעלו כדי למנוע מהעולם לעזור. יהודים מסויימים, אמנם, שלגודל אסוננו תפסו את עמדות השלטון בעם היהודי ואחר כך במדינה.

 

אבל התכנסנו כאן היום כדי לדבר על גירוש וחורבן גוש קטיף וצפון השומרון. לא על ועידת אוויאן.

ואת הכשרת הפשע הזה והפיכתו לפוליטית אפשר להמשיל להכשרת כל מעשה באמצעות הפיכתו לפוליטי. לרבות (לא, אל תקפצו עלי, אני יודע, גודוין וזה) פרשת האונס של משה קצב.

 

כי מי שמסוגל להגן על מעשה שכולו על טהרת הגזענות – החרבת ישובים והגליית תושביהם רק בגלל שהם ממוצא יהודי. מי שמסוגל בכלל להבין בשכלו ובלבו מעשה כזה. מי שמסוגל להתיר (ולו בדוחק ובאילוץ) תיעוב שכזה – לא יכול בשום אופן להציג את טיעון הגזענות. חסל סדר התירוץ הזה. אפרטהייד וכל שאר השטויות האלה כבר לא תופס. שקר גס. אי אפשר להאמין יותר לאף מילה שלו.

וזה לא המעשה הגזעני היחיד כאן. אפליה מובהקת נגד יהודים רק בגלל שהם יהודים.

להר הבית אסור ליהודים לעלות ולהתפלל. איסור בלב ארץ ישראל תחת שלטון מדינת ישראל.

בניו יורק שמעבר לים מותר ליהודי (כמו לכל בן כל דת) להתפלל בכל מקום שלבו חפץ ובלב ארץ ישראל בנקודת החיתוך המובהק, במקום בו נחרב בית מקדשנו, אסור ליהודי להתפלל. רק בגלל שהוא יהודי. הרי אין איסור כזה על מוסלמי או נוצרי. רק בגלל שאתה יהודי אסור לך להתפלל שם.

גזענות כבר אמרנו?

ומה ההצדקה המוסרית של זה? בטחונית? פוליטית? פסיכולוגית?

איפה אפשר להעמיד את העובדות מול טיעוני הצדקנות בשלל צבעים למיניהם – למין אפרטהייד וגזענות ועד סוציאליזם ומחאות חברתיות או תקשורתיות למיניהן? לאיזו קטגוריה זה בדיוק נכנס – האיסור הזה יחד עם הגירוש ההוא?

 

והטענה (כפי שאמרו לי לא פעם, לא סתם נדבקתי לשטות הזאת) שאני "קיצוני" רק מוכיחה את ההדרדרות המוסרית הקיצונית אליה הגענו.

קיצוניות זה לא לבצע פשע מתועב ("טרגדיה אנושית" פחחח...), לפגוע במרקם חיים של עשרות ישובים, לגרש אנשים מבתיהם ולהעליל עליהם עלילות דם זדוניות ומרושעות ולהגיע למסקנה הנבזית שלא צריך או אסור או אי אפשר להגן עליהם. כי יש דם ויש דם. יש מי שחובה להגן עליו ויש מי שאסור להגן עליו. על הערבים למשל צריך "להגן" מפני ה"טרור" הנורא של "תג מחיר". מה, הם מרססים גרפיטי! זה לא טרור?!

אבל על יהודים שגרים בארץ ישראל, לא רק שאסור או לא צריך או אפשר להבין את מי שנגד להגן עליהם, צריך לגרש אותם מבתיהם. למה? כי הם... יהודים...

 

אז מותר לעשות את זה, אבל להגיד שעושים את זה – זה כבר "קיצוניות".

 

ומה עם אונס? סתם לשם דוגמא. אפשר להבין אנסים, נכון? מה, אל תהיו כאלה קיצוניים, גם לאנסים יש אידאולוגיה. הם בסך הכל מבצעים את האידאולוגיה שלהם, אי אפשר להאשים אותם. נכון שהנאנסות חוות לעתים "טרגדיה אנושית" איומה ונוראה, אבל זה חלק מביצוע האידאולוגיה של האנסים.

 

טוב, אונס זו לא דוגמא טובה. אז מה עם אלימות המשטרה? זה לא קיצוני ששוטרים חמי מזג יכו מכל הבא, יאשימו בהאשמות מפוברקות, יתאמו גירסאות ויפלילו אזרחים תמימים, יעלימו ראיות וינצלו את מעמדם כדי לבצע כל פשע ואחר כך גם יטייחו חקירות במח"ש כי שם יושבים החברים שלהם, אבל קיצוני נורא להגיד שהם עושים את זה, נכון?

 

אבל למה לי ללכת לדוגמאות כל כך זניחות כשאני יכול ללכת ישר על המיינסטרים?

נגיד, זה קיצוני להגיד שבכפר קאסם (לפי דעתכם, כמובן) היה טבח ופעולת קיביה היתה לא מוסרית או "פקודה בלתי חוקית בעליל" כפי שאוהבים לכנות זאת? (צחוק הגורל, אותו אחד שהיה אחראי לפעולת קיביה היה אחראי לגירוש גוש קטיף וצפון השומרון).

אז מה? מי שאומר שפעולת קיביה היא פשע הוא קיצוני?

 

אז כן, אפשר להגיד שאני קיצוני ולהמשיך הלאה. אפשר גם לאנפרנד או לאגנר או אפילו לבלֵק, אבל האמת חזקה ממני ומכולם והיא זועקת מן האדמה כמו קול דמי אחינו ואי אפשר לאגנר או לאנפרנד אותה כי היא זועקת עד לב השמים והיא תמשיך לזעוק מרה. עד שהכל ישמעוה.

והיא מרה, האמת הזאת. מרה ממוות. ואם לא תשמעוה במסתרים תבכה נפשי מפני גוה.

 

אז לכל אותם פושעים נאלחים שנתנו יד לביצוע התועבה – ארורים תהיו!

מלאה הארץ חמאס מפניכם ואתם משחיתים את הארץ!

ואם נדייק, כבר השחתתם אותה. כל מעשי השחיתות והתועבה שנעשו מיום גירוש גוש קטיף ועד היום, הם תוצרי לואי של גירוש גוש קטיף. כל בעיות הדיור, הכלכלה, הביטחון, המרמה והפרות האמונים, כולם עד אחד נובעים משם ומבעבעים בכל מקום. בכל מקום הרס ושחיתות וחמאס. הכל זה אתם.

 

ארורים תהיו. ארורים.

______________

אל תאמרו "מבחן בוזגלו" – אמרו "מבחן אלישבע"*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עו"ד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

דוקודרמה: זרוק אותו לאיראנים איך נפטרנו מאשר גרוניס



הוספת תגובה
  מגיב אנונימי
שם או כינוי:
חסימת סיסמה:
  זכור אותי תמיד במחשב זה

כותרת ראשית:
אבקש לקבל בדואר אלקטרוני כל תגובה לטוקבק שלי
אבקש לקבל בדואר אלקטרוני כל תגובה למאמר הזה